برازش خبر داد:

حضور بیش از 100 فعال حوزه چاپ ایران در نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی شانگهای

"محمودرضا برازش" مدیرکل دفتر چاپ و نشر از حضور بیش از 100 فعال ایرانی حوزه چاپ در نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته بندی شانگهای خبر داد.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وی با اشاره به حضور مدیران و شرکت های ایرانی در این رویداد بین‌المللی گفت: در این نمایشگاه مدیران چاپخانه‌های کشور، نمایندگان و روسای اتحادیه‌ها، تعاونی‌های صنعت چاپ و واردکنندگان و تعمیرکاران دستگاه‌های چاپ حضور خواهند داشت.
 
مدیرکل دفتر چاپ درباره ویژگی‌های این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های چاپ و بسته‌بندی جهان است و هر سه سال یک بار با همکاری کشور آلمان در شهر شانگهای برگزار می‌شود.
 
وی افزود: با توجه به ارتباطات گسترده ایران و چین و توسعه انواع صنایع از جمله صنعت چاپ و بسته‌بندی در چین، این حضور می‌تواند در توسعه صنعت چاپ و بسته‌بندی کشور موثر باشد. همچنین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیشتر بر روی حضور قطب‌های صنعتی چاپ ایران در این نمایشگاه تمرکز دارد و از این فعالان حمایت‌هایی در جهت اطلاع‌رسانی از دستاوردهای صنعت چاپ به عمل خواهد آورد.
 

انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار