سرمربی تیم والیبال وزارت دفاع گفت: سعی کردیم برای بستن ترکیب این تیم از ملی‌پوشان جوان دعوت به همکاری کنیم.

فرهاد نفرزاه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه تیم ملی والیبال جوانان سال آینده مسابقات قهرمانی جهان را پیش رو دارد حضور بازیکنان در مسابقات لیگ برتر باعث می‌شود تا آمادگی آن‌ها تا حد مطلوبی ارتقا پیدا کند.

سرمربی تیم والیبال وزارت دفاع تصریح کرد: یکسری از بازیکنان تیم وزارت دفاع بازیکنانی هستند که با هیچ تیمی قرارداد نبسته بودند و یا تیم‌ها تمایلی به عقد قرارداد با آن‌ها نداشتند برخی دیگر از اعضای این تیم را والیبالیست‌های مشمول خدمت نظام وظیفه تشکیل می‌دهند. برای کسب نتایج قابل قبول اقدام به جذب 3الی4 بازیکن با تجربه هم کردیم.

وی گفت: اسکلت اصلی تیم وزارت دفاع را اعضای تیم ملی جوانان تشکیل می‌دهند، برخی دیگر از ملی پوشان جوان که با دیگر تیم‌ها قرارداد بسته‌اند بعد از خاتمه لیگ به جمع یک اسکلت آماده و قدرتمند اضافه خواهند شد.

نفرزاده در ادامه خاطرنشان کرد: از خدا می‌خواستم که تمامی اعضای تیم ملی جوانان در قالب تیم وزارت دفاع در لیگ امسال شرکت می‌کردند اما با توجه به این که یکسری بازیکنان با تیم‌های باشگاهی قرارداد بسته بودند، جذب آن‌ها برای فدراسیون دردسرساز بود.

انتهای‌ پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار