درخواست سرمربی ایرلند از روی کین؛

با فرگوسن آشتی کن!

مارتین اونیل سرمربی تیم ملی ایرلند از روی کین دستیار خود خواست کدورت‌ها را کنار گذاشته و با الکس فرگوسن آشتی کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، روی کین و الکس فرگوسن 12 سال با یکدیگر در تیم یونایتد حضوی مثبت داشتند. هشت سال از این مدت، کین کاپیتان تیم فرگوسن بود اما انتشار کتاب زندگینامه روی کین موجب بروز اختلاف و کدورت وی با مربی سابقش شد.

روی کین در این کتاب به مطالبی علیه فرگوسن اشاره کرد و هر چند با واکنش سرالکس مواجه نشد اما به طور قطع او را هم خوشحال نکرد.

مارتین اونیل با هر دو آنان رابطه دوستانه‌ای دارد و مایل نیست قهر و کدورت کین با فرگوسن را ببیند.

مارتین اونیل گفت: منچستر یونایتد دوران درخشان و باشکوهی با فرگوسن سپری کرد. او مربی بود که دوره‌ای طلایی برای شیاطین سرخ رقم زد که سال‌های سال ماندگار و پابرجا بود.

روی کین هم از بازیکنان ستاره این تیم بود. مطمئن هستم اگر از فرگوسن بپرسید خواهد گفت کین یکی از سه یا چهار خرید استثنایی دوران مربیگری‌اش بوده است. منظور من این است که هر دو آنان می‌دانند تا چه حد در موفقیت دیگری نقش داشته. اختلاف نظر و جر و بحث همیشه میان افراد وجود داشته و قصد ندارم میان آنها پا در میانی کرده یا در کارشان دخالت کنم اما آشتی و کنار گذاشتن کدورت‌ها برای هر دو آنان لذت‌بخش خواهد بود. هر دو ته قلبشان می‌دانند دیگری تا چه حد برایش مؤثر بوده است پس امیدوارم هر چه زودتر شاهد آشتی مجدد آنان باشیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: آشتی ، روی کین ، فرگوسن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار