هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور فردا چهارشنبه 21 آبان امسال با برگزاری شش دیدار در سراسر کشور دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در این هفته از مسابقات خانه والیبال پایتخت میزبان 2 دیدار از شش بازی انجام شده خواهد بود.

***مصاف نارنجی پوشان با سکاندار فصول گذشته

در نخستین بازی این هفته، پایتخت نشینان وزارت دفاع به مصاف تیم سایپا البرز می‌روند.

این مصاف از آن جهت جذاب است که "فرهاد نفرزاده" که سال‌ها سکان هدایت تیم سایپا را بر عهده داشت این هفته در آن سوی زمین باید مقابل دستیار فصل گذشته خود برنامه‌ریزی تاکتیکی انجام دهند.

با توجه به قرعه استراحت تیم وزارت دفاع در هفته نخست لیگ نارنجی پوشان که در دیدار نخست خود مقابل تیم قدرتمند شهرداری ارومیه نتیجه را واگذار کرده بودند در خانه والیبال کار سختی را پیش روی دارند.

***خودروسازان در مسیر کسب سه امتیازی دیگر  

دومین بازی این هفته میان تیم‌های پیکان و تعاون گنبد برگزار می‌شود.

شاگردان پیمان اکبری در هفته اول مسابقات لیگ مقابل تیم شهرداری زاهدان یک ست را واگذار و سه امتیاز کامل بازی را کسب کرده بودند، این هفته خودروسازان در خانه خود به مصاف نماینده گنبدی می‌روند که برای نخستین بار حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند ولی شاگردان عظیم جزیده کم تجربه نیستند. آن‌ها بازی نخست خود را سه بر یک واگذار کردند اما نمایش خوب و ایده آلی از والیبال را در گنبد اجرا کردند. خارجی‌های حاضر در تیم گنبد بنا به گفته مربیان جزو بازیکنان آماده و باانگیزه هستند که مهار آن‌ها کار راحتی نیست.

***نوجوانان ملی‌پوش و استارت از گنبد

از بازی‌های جذاب هفته دوم لیگ برتر والیبال دیدار تیم‌های ارتعاشات صنعتی ایران و بازرگانی جواهری گنبد است.

تیم ارتعاشاتی که ترکیبش را ملی پوشان نوجوان تشکیل می‌دهند در هفته اول لیگ استراحت داشتند و نخستین مصاف خود در مقابل بزرگان را در مهد والیبال ایران (گنبد) انجام خواهند داد.

شاگردان دوجی در دیدار نخست خود مقابل میزان مدعی سه بر صفر شکست خوردند اما سکاندار این تیم از باخت رضایت بخش پس از پایان بازی صحبت می‌کرد حال باید دید این تیم دقیقه نودی در برابر نوجوانان ملی پوش کشورمان و درخانه خود چگونه صف‌آرایی می‌کند و چه نتیجه‌ای را برای آینده سازان تیم ملی والیبال کشورمان رقم می‌زند.

***مدعیان و رویارویی با تیم ترین تیم لیگ  

حساس‌ترین دیدار هفته دوم لیگ برتروالیبال باشگاه‌های کشور میان تیم شهرداری تبریز و موسسه مالی و اعتباری میزان برگزار می‌شود.این دیدار به نوعی مصاف میان مدعیان کسب قهرمانید وتیمی است که عاری از یک ملی پوش است. تبریزی‌ها به دلیل نداشتن مهره ملی پوش تمرینات خود را زودتر از دیگر تمام های حاضر در لیگ ببررت آغاز کردند به  همین دلیل شهرداری چی‌های آذربایجان شرقی لقب تیم ترین تیم لیگ را تاکنون یدک کشیده‌اند.حریفان حاضر در تبریز در هفته اول لیگ موفق به کسب سر امتیاز کامل از حریفان خود شده‌اند و مصاف این  2تیم برای هر یک از رقبا حکم شش امتیاز را دارد.

ملی پوشان تیم میزان با وجودخستگی ناشی از حضور در میادین مختلف جهانی آسیایی در هفته نخست عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشتند. در ترکیب این تیم (آرمین تشکری )بازیکن پست دفاع وسط تیم ملی از ناحیه زانو دچار مصدومیت شده است و تمرینات را زیر نظر پزشک متخصص تیم انجام می‌دهد.

***مدافع عنوان قهرمانی در مصاف با جنوبی‌ها جنگیده

دیدار تیم‌های متین ورامین وآلومینیوم المهدی بندر عباس درهفته دوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در سالن شهید گل عباسی ورامین ساعت 17 برگزار می‌شود. شاگردان بهروزعطایی که در هفته نخست لیگ در شیراز موفق به کسب سرامتیاز کامل بازی شده بودند این بار در خانه خود میزبان بندرعباس هستند که در هفته اول لیگ در یک بازی حساس و سنگین در ست پنجم نتیجه را به تیم نوین کشاورز واگذار کرد. از ترکیب مدافع عنوان قهرمانی لیگ امیرغفوروحمزه زرینی حضور دارند که در هفته اول به دلیل مصدومیت در ارنج اصلی قرار نگرفتند و احتمال حضور آن‌ها در بازی دوم لیگ هم بسیار کم است. 

***در پایتخت والیبال میزبان پایتخت نشینان

در دیگر دیدار از هفته دوم رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور تیم شهرداری ارومیه به نمایندگی از پایتخت والیبال کشور میزبان تیم نوین کشاورز خواهد بود. این دیدار در حالی برگزاز می‌شود که شاگردان سخت‌کوش و جنگنده مسعود آرمان در هفته اول مقابل بندرعباسی‌ها 2 امتیاز را کسب کردند.

در مقابل ارومی‌ها در کرج مقابل سایپا و یک ستاد را واگذارد سه امتیاز کامل دیدار را کسب کردند حضور ملی‌پوشان وستارگان والیبال کشور در ترکیب تیم ارومیه بنا به گفته سر مربی نوین کشاورز باعث نمی‌شود که بازیکنان جنگنده این تیم از پیش باخته باشند وبرای برد تلاش نکنند. در مقابل شاگردان جهانگیر سید غباسی برای هموار کردن راههای صعود به جمع برترین‌ها از هیچ تلاشی برای کسب امتیاز دریغ نمی‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار