نگاهی بر مهمترین حوادث روزهای گذشته کشور های غربی؛

نابود شدن یک خانواده در سفر تفریحی و مرگ فجیع دختر با پدرش/ حمله وحشیانه به دختر 18 ساله با دندان!/اوج وحشت در یک قدمی کوسه

رویدادهای مهم حوادث چند روز گذشته کشورهای غربی را در این گزارش می‌خوانید.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، رویدادهای مهم حوادث  چند روز گذشته کشورهای غربی را در ادامه میخوانید :
 

 
در تاریخ 9 نوامبر؛روز یکشنبه یک هواپیمای در نزدیکی فرودگاه  گرند باهاما سقوط کرد و متلاشی شد.همه 9 مسافر این هواپیمای شخصی شامل یک شخص برجسته و همسرش ،کشته شدند.دکتر مایلز مونروئه 60 ساله یک فعال  و سخنگو در زمینه  صلح بین الملل به همراه همسرش روث مونروئه که مشاور ارشد او بود از کشته شدگان این حادثه نامعلوم بودند.انها میخواستند به کشور باهاما سفر کنند تا در یک کنفرانس صلح جهانی حضور پیدا کنند.بازرسی درباره علت سقوط این هواپیما از دیروز اغاز شده است.


 
 
یک اتوبوس که 25 تن از دانش اموزان یک مدرسه را در جاده هولمر لاسی در هرفورد انگلیس حمل می کرد،در ساعت 8:20 صبح امروز واژگون شد.بیمارستان سنت ماری میگوید:20 تن از کودکان سریعا به بیمارستان منتقل شدند.خوشبختانه جراحات هیچ کدام از انها کشنده نخواهد بود.طبق گفته این کودکان ،کامیونی سنگین ناگهان به جلوی اتوبوس پیچید و راننده اتوبوس تعادل خود را از دست  داد و از جاده بیرون رفت.هنگامی که گروه امداد به صحنه حادثه می رسند،زن راننده را در حالیکه گیر کرده بود سریعا نجات میدهند. ازشرایط راننده که از ناحیه گردن و ستون فقرات کاملا اسیب دیده بود،خبر جدیدی در دست نیست.
 

 
یک دختر نوجوان به خاطر ضربه زدن به یک کودک 3 ساله  به نام رالف کاوالی در رستورانی در لندن دستگیر شد.مادر این کودک، جاد اسکات 25 ساله ،پسر 3 ساله و دختر 7 ساله اش" لی لی" ،را برای صرف ناهار به رستورانی که همیشه برای خوردن غذا  به انجا میرفتند ،می برد.وقتی که "لی لی " برادر کوچکش را به دستشویی میبرد، مادر انها صداهایی را از سمت دستشویی زنانه می شنود و چند دقیقه بعد کودک 3 ساله اش را در حالی که صورتش خونین بود میبیند.وقتی که او از دخترش "لی لی " پرسید که چه اتفاقی افتاده است، او جواب داد: دختری نوجوان بدون دلیل به سمت کودک امد و او را با لگد به زمین پرتاب کردو سپس فرار کرد. جاد اسکات ،مادر این کودک نو پا بیان داشت:من به عنوان یک مادر احساس پستی می کنم که شخصی به این راحتی توانسته به فرزندم اسیب بزند و من کاری نتوانستم برایش بکنم.او می گوید:پسرش دیگر نمی تواند دستشویی برود و از تمام  توالت ها ترس دارد. پلیس توانست دختر ضارب نوجوان را دستگیر کند.


 
 
امروز در تاریخ 10 نوامبر ، یک کوسه سفید غول پیکر و گرسنه به قفسی که توریست ها را برای دیدن کوسه ها به اعماق دریا حمل می کند ، حمله کرد.این قاتل 10 فوتی عظیم الجثه با تنه زدن های مداوم و قوی به قفس آهنی حامل چند توریست در آفریقای جنوبی، آنها را دچار ترس و وحشت کرد. جرمی استوارت کانادایی که جزو یکی از این افرادی بود که مستقیم شاهد این حمله بودند، می گوید: به عنوان سفری برای تعطیلاتم به افریقای جنوبی امدم .در اینجا تصمیم گرفتم که به ابهای خطرناک گانس بایی که محله دره کوسه ها  نامیده میشود ، بیایم تا کوسه ای را از نزدیک ببینم. در ابتدا همه چیز ارام بود و او طعمه ای را که از سمت قفس برای او پرتاب شده بود میخورد، اما چند ثانیه بعد او با قدرت غریزیش به قفس ضربه میزد و میخواست طعمه ای زنده برای خود دست و پا کند. این یک لحظه وحشتناک در زندگیم بود که یک کوسه غول پیکر را با آرواره های بزرگ و دندان های تیزش در این فاصله نزدیک دیدم .اما ما خوش شانس بودیم چرا که توانستیم نجات پیدا کنیم تا تیکه ای از غذای این موجود ترسناک نشویم.
 
 

سفر تفریحی که به جهنم تبدیل شد.نیک میلیگان یک مجری تلویزیون به همراه همسرش ویکتوریا میلیگان و 4 قرزندشان در شهر کورنوال انگلیس ،در تعطیلات به سر می بردند زمانی که همه انها از قایق پرتاب شدند و تاوانی سنگین متحمل شدند.انها با یک قایق سریع السیر موتوری در حال تفریح بودند که ناگهان پدر خانواده،نیک میلیگان هدایت قایق را از دست می دهد و همه انها به بیرون از قایق پرتاب می شوند .در این حادثه نیک میلیگان و دختر8 ساله اش امیلی با برخورد به پره های کشنده موتور قایق، جان خود را به طرز وحشتناکی از دست دادند..ویکتوریا میلیگان نیز یک پایش را و دختر 12 ساله اش نیز دستش را از دست می دهد .الیوسا دختر 10 ساله اش نیز ضربه سنگینی به سرش وارد شد .و کوچکترین فرزند خانواده کیت 4 ساله نیز عمل های جراحی زیادی باید متحمل شود تا زنده بماند. چارلی توگر ،که یک ورزشکار حرفه ای در زمینه ورزشهای ابی است، در حالی که با قایق خود در ان اطراف پرسه می زد خود را به قایق خانواده رساند و هدایت انرا به دست گرفت و موفق شد بازماندگان این حادثه را نجات دهد .خانم ویکتوریا میلیگان می گوید: من تا قبل از این حادثه همه چیز داشتم و عاشق همسرم بودم .کل زندگی ما به طور کامل برنامه ریزی شده بود و ما میخواستیم به همه ارزوهایمان برسیم اما قالیچه ناگهان از زیر پاهایم کشیده شد و من همه چیزم را از دست دادم.
 
 

یک انسان وحشی به نام ریس کولی به دلیل حمله وحشیانه بر روی دوست نوجوانش چانتله وارد، برای 8 سال زندانی شد.چانتله 18 ساله از صدمات این حمله وحشیانه رنج می برد .این اتفاق زمانی افتاد که او تصمیم داشت رابطه2 ساله شان را به پایان برساند.در مقابل این حرف او ،ریس کولی 23 ساله به سمت دختر حمله ور می شود و با دندانهایش لب و بینی ان دختر را پاره می کند.و سپس خون دهانش را بر روی صورت دختر پرتاب می کند.پلیس می گوید:ریس کالی به دختر حمله می کند سیلی به گوشش می زند و سپس او را محکم به سمت کاناپه پرتاب میکند و لب و بینی اش را با دندان می کند..او به دلیل حمله وحشیانه خود و بدشکل کردن یک دختر جوان ، به 8 سال زندان محکوم شد.20 نفر از اطرافیان این پسر شخصیت او را به هیولا تشبیه کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
حسن
۰۰:۲۵ ۲۲ آبان ۱۳۹۳
مادر25 ساله ودوفرزند3و7ساله درانگلستان ازدواج راحت تروزنها کم توقع ترند
Iraq
حامد
۲۱:۲۴ ۲۱ آبان ۱۳۹۳
ای ول به قانونشون هشت سال زندان بهش دادن اگه ایران بود دوسال بعد شاید میگرفتنش بعدش میگفتن دیه بده برو دمشون گرم ای ول
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۳:۲۰ ۲۱ آبان ۱۳۹۳
دلم به حال خانواده 5نفری سوخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۵ ۲۳ آبان ۱۳۹۳
مطلب را که درست نخواندی حداقل نفرات توی عکس را میشماردی
Iran (Islamic Republic of)
کرمانی
۱۰:۴۴ ۲۱ آبان ۱۳۹۳
میگم آدم از تعجب شاخ در میاره اینا دیگه چه خبرهای هستن
آخرین اخبار