گزینه جدید مربیگری تیم ملی جوانان:

مذاکراتی با فدراسیون برای قبول مربیگری تیم جوانان داشتم/ مدیریت باشگاه ملوان رو به زوال است

سرمربی اسبق تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: تماس‌هایی از فدراسیون فوتبال برای بر عهده گرفتن مربیگری تیم ملی جوانان داشتم اما هنوز هیچ چیز رسمیت پیدا نکرده است.

محمد احمدزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: از سوی فدراسیون فوتبال تماس‌هایی با من گرفته شد مبنی بر پذیرش سمت مربیگری تیم ملی فوتبال جوانان اما مذاکرات ما ادامه پیدا نکرد و هنوز به توافقی در این باره نرسیده‌ایم.

وی درباره وضعیت تیم ملوان بیان کرد: متاسفانه باشگاه ملوان با نبود آرامش لازم در تیم نتوانسته نتایج قابل قبولی را رقم بزند و هر بار اخبار بدی از باشگاه ملوان بیرون می‌آید که باعث نگرانی طرفداران این تیم می‌شود.

سرمربی اسبق تیم فوتبال ملوان تصریح کرد: نتیجه نگرفتن تیم و پایین بودن کیفیت بازی‌های تیم ملوان امیدواری جامعه فوتبال را نسبت به آینده ملوان کم می‌کند و در واقع طرفداران و پیشکسوتان این باشگاه ناامید از ادامه بازی‌های این تیم هستند و متاسفانه فکر می‌کنم که در این تیم تصمیمات درستی گرفته‌ نمی‌شود.

احمدزاده افزود: اصلی‌ترین ایراد این تیم بازیکن و مربی نیست و مهم‌ترین مشکلات تیم ملوان این است که این تیم از شروع فصل با تصمیمات غلط و رهبری نامناسب کار خودش را آغاز کرده است.

وی در ادامه بیان کرد: اینکه گفته می‌شود بازیکنان در تیم با حاشیه‌هایشان باعث به چالش کشیدن تیم شده‌اند اشتباه است چراکه تیم ملوان از لحاظ مدیریتی مشکل دارد و این تیم با تصمیمات اشتباه، بد اداره می‌شود و همه این مسائل باعث شده که این تیم دچار ضرراتی شود و عدم نتیجه‌گیری‌های تیم فقط به مدیریت برمی‌گردد.

سرمربی اسبق تیم فوتبال ملوان اظهار داشت: به نظر من همه امیدشان این است که این تیم با توجه به بازیکنان خوبی که در اختیار گرفته بتواند در نیم فصل دوم عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذارد ولی من با این نظر موافق نیستم چرا که بازیکن خوب به تنهایی نمی‌تواند مشکلات تیم را برطرف کند و مطمئنا این تیم در نیم فصل دوم هم با توجه به نبود مدیریت مناسب نمی‌تواند موفق باشد.

احمدزاده در ادامه عنوان کرد: بهتر است مدیریت تیم ملوان هر چه سریعتر مشکلات بوجود آمده در این تیم را حل کند چرا که اگر این وضع همین طور ادامه پیدا کند شرایط تیم ملوان سخت خواهد شد و من روزهای خوبی را برای این تیم پیش بینی نمی‌کنم.

وی در ادامه افزود: همان طور که نظاره‌گر هستیم تیم ملوان با بی‌نظمی روبرو شده است و این مسأله همان طور که گفتم به مدیریت ناموفق این تیم برمی‌گردد و این اولین بار است که من این همه مشکلات را یک جا در تیم ملوان می‌بینم چراکه این اتفاقات در باشگاه ملوان در گذشته کمتر به چشم دیده می‌شد و یادم نیست که این تیم شرایط بدی را تجربه کرده باشد.

انتهای‌ پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار