سهل‌آبادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

نامه‌نگاری با جهانگیری برای یارانه تولید / صنایع از هدفمندی یارانه‌ها طلبکار هستند

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: صنایع کشور از دولت و بحث هدفمندی یارانه‌ها طلبکار هستند بنابراین لازم است دولت به کمک صنایع بیاید چراکه صنایع ناچارا به وضعیت کنونی مبتلا شده‌اند.

عبدالوهاب سهل‌آبادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه صنایع کوچک و متوسط بیشترین نیاز را به یارانه تولید دارند، اظهار داشت: بیشترین اشتغال کشور مربوط به صنایع کوچک و متوسط کشور می‌شود که متاسفانه نه در فاز اول سهمی به این بخش تعلق گرفت و نه تاکنون از فاز دوم.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران افزود: متاسفانه توام با عدم تخصیص یارانه، بخش تولید با رکود و تحریم نیز مواجه شد و از طرفی بانک‌ها فشار زیادی برای وصول مطالبتشان به واحدها وارد کرده‌اند.

وی تصریح کرد: با گذشت زمان قابل توجهی از فاز دوم، اما هنوز اتفاق خاصی در حوزه یارانه تولید نیفتاده است و این در حالیست که اگر امروز صنایع ما با مشکل مواجه شده‌اند به دلیل مسائل بیرونی بوده است.

سهل‌آبادی با بیان اینکه "صنایع روز به روز در حال آب شدن هستند"، گفت: صنایع کشور از دولت و بحث هدفمندی یارانه‌ها طلبکار هستند بنابراین لازم است دولت به کمک صنایع بیاید چراکه صنایع ناچارا به ضعیت کنونی مبتلا شده‌اند.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران اظهار داشت: البته ما نیز پی‌گیری‌های خود را در این زمینه انجام خواهیم داد و قطعا تشکل‌های صنعت و معدن کشور با معاون اول رئیس جمهور نامه‌نگاری خواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار