سرمربی تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد گفت: شاگردانم در مقابل میزان خراسان بازی خوب وحرفه‌ای را از خود به نمایش گذاشتند.

بای محمد دوجی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: در 2ست اول بازی تا پوئن 23 به صورت پا یا پای با حریف پیش رفتیم، پس از آن در این ست‌ها به خاطر اشتباهات داوری نتیجه را واگذار کردیم.

وی تصریح کرد: در پوئن برابر 23 ست دوم سرویس تیم میزان به خارج از زمین رفت داور خط هم پرچم را بالا گرفت ولی سر داور به نفع حریف رأی داد. در همان ست خطای تور حریف را داور دوم نادیده گرفت. من تا به حال در هیچ دیداری با داور در خصوص قضاوت‌هایش بحث نکرده‌ام ولی در بازی روز گذشته سه بار به آن‌ها اعتراض کردم.

وی گفت: تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد فقط 2 هفته است که تشکیل شده و از نظر هماهنگی و زدن سرویس مشکل داریم ما در بازی مقابل میزان حداقل هر ست چهار خطای سرویس داشتیم با توجه به این مسائل به طور حتم در بازی‌های بعدی از نظر فنی در شرایط بهتری قرار خواهیم داشت. ما در مقابل تیمی بودیم که یکی از مدعیان قهرمانی است و هر شش بازیکن آن عضو تیم ملی هستند و در تمامی پست‌ها نیروهای خوبی را بکار گرفته‌اند.

سرمربی تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد در ادامه گفت: متاسفانه نتوانستیم به دلیل مصدومیت از حضور "مهران زارع" در ترکیب استفاده کنیم، پشت خط زن برزیلی تیم هم به دلیل عدم آمادگی در بازی حضور نداشت به طور حتم در دیدار بعدی شرایط بهتری را خواهیم داشت.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار