سرمربی تیم والیبال میزان خراسان گفت: در تمامی تورنمنت‌ها و مسابقات بازی اول استرس خاص خود را دارد که ما توانستیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

غلامرضا مومنی مقدم سرمربی تیم والیبال میزان خراسان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به آنکه هنوز بازیکنان به شریط ایده‌آل از نظر هماهنگی نرسیده‌اند بازی اول با استرس‌های خاصی همراه است. ما در حد توان خود نبودیم و بازیکنانمان بازی واقعی خود را ارائه ندادند.

وی افزود: ملی‌پوشان تیم میزان زمان زیادی نیست که در تمرینات حضور دارند و ما با ارنج اصلی کمتر بازی کرده بودیم و هماهنگی میان بازیکنان کم بود اما رفته رفته شرایط بهتر شد به طوری که در ست پایانی با اختلاف امتیاز بالا حریف را شکست دادیم. ما به این دیدار به چشم یک بازی تدارکاتی نگاه کردیم تا برای 2 بازی حساس هفته‌های بعد آماده‌تر شویم.

سرمربی میزان خراسان در خصوص قوانین جدید در طول مسابقات لیگ عنوان کرد: یک هفته است که این قوانین در فدراسیون جهانی والیبال تصویب شده و ما اولین کشوری هستیم که این قوانین را اجرا می‌کینم. بهتر بود مسئولان پیش از اجرا چند روز قبل در خصوص تصمیم خود مربیان را مطلع می‌کردند و به ما فرصت بیشتری می‌دادند تا بیشتر با قوانین جدید آشنا شویم تا مشکلی پیش نیاید.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم گنبد جنگنده هستند و تا امتیاز آخر برای رسیدن به برد تلاش کردند و تعصب خاص بازیکنان این تیم به حریفان اجازه امتیاز آوری راحت را نمی‌دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار