صبح امروز؛

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری برای بازدید از مراکز علمی و تحقیقاتی وارد استان مرکزی شد

دکتر ستاری صبح امروز در راس هیئتی به منظور دیدار و گفت وگو با اساتید و روسای دانشگاه و بازدید از مراکز تحقیقاتی، دانشگاهی و پارک های علم و فناوری، وارد استان مرکزی شد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صبح امروز هیئتی متشکل از معاونان و مدیران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به ریاست دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و رییس بنیاد ملی نخبگان، وارد استان مرکزی شد. 
براساس این گزارش، استاندار استان مرکزی و جمعی از مدیران استانی و دانشگاهی، در مراسم استقبال از این هیئت حضور داشتند. 

بازدید از پارک علم و فناوری استان مرکزی نخستین بخش برنامه این سفر است و طی آن، دکتر ستاری علاوه بر سخنرانی در جمع مدیران و روسای شرکت های دانش بنیان مستقر در این پارک، از نزدیک با دستاوردهای علمی و فناوری آنان نیز آشنا می شود و با ایشان به گفت وگو می پردازد. 

همچنین حضور در دانشگاه اراک از دیگر برنامه های دکتر ستاری و هیئت همراه در سفر به استان مرکزی است.  

در بخش دیگری از این سفر، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و هیئت همراه، با حضرت آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان مرکزی دیدار و گفت وگو خواهد داشت. 
بازدید از دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی، مقصد بعدی این هیئت در وقت بعد از ظهر این سفر است. معاون علمی و فناوری رییس جمهوری قرار است در این دانشگاه علاوه بر سخنرانی، با جمعی از اساتید دانشگاه به گفت وگو و تبادل نظر بپردازد. 

پایان بخش برنامه سفر معاون علمی و فناوری رییس جمهوری به استان مرکزی، حضور در کارگروه پژوهش استان و جمع بندی این سفر توسط دکتر ستاری در نظر گرفته شده است. در این کارگروه استاندار و تنی از مدیران، اساتید و نخبگان استان مرکزی نیز به ارائه نظرات خود خواهند پرداخت.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار