در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح شد

تهران تا چند روز آینده در شرایط ناسالم / وارونگی دما باز هم آسمان شهر را تیره وتار کرد

معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران گفت: طبق پیش بینی‌های صورت گرفته هوای پایتخت تا چند روز آینده در شرایط ناسالم قرار دارد.

محمد رستگاری در گفتگو با خبرنگار محیط زیست باشگاه خبرنگاران گفت:براساس آمار رسیده از ایستگاه های سنجش آلودگی هوای شهر تهران میانگین میزان شاخص کیفیت هوا طی 24 ساعت گذشتعه منتهی به 8 صبح امروز ذرات معلق با قطر  کمتر از 2.5 میکرون 114 ، ذرات معلق با قطر کمتر از 10 میکرون 62 و میزان منو اکسید موجود در هوا 50 می باشد و باتوجه به آلایندگی ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون فراتر از حد مجاز می باشد هوای تهران امروز  در شرایط ناسالم قرار دارد.

وی علت آلودگی را وارونگی دما عنوان کردو افزود: بعد از دو هفته که هوای پاک وسالم میهمان  تهران بود کیفیت هوا از روز گذشته  به دلیل وارونگی دما در شرایط ناسالم قرار گرفت که این رویه تا اواسط هفته ادامه خواهد داشت.

معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران در پایان با اشاره به اینکه هوای شهر برای گروه های حساس ناسالم است خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت هوا به سالمندان ، کودکان و زنان باردار توصیه می شود از قرار گرفتن در فضای باز خودداری کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: ناسالم ، حساس ، وارونگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۱۹ آبان ۱۳۹۳
خداوکیلی اینقدر تهران تهران میکنین یکبارم سراغ شهرهای دیگه رو بگیرید .الان ماهها ست ک تو اصفهان ما هوای پاک نداریم و متاسفانه اعلام عمومی هم نمیشه .روزایی هست ک محدودیت دید ب خاطر الودگی وجود داره و همسر من ک تنگی نفس داره برای رفتن بسرکار ب مشکل میخوره
Iran (Islamic Republic of)
اصغر
۱۱:۳۴ ۱۹ آبان ۱۳۹۳
پس مشخص شدآلایندگی هوا ازبنزین پتروشیمی نبود درسته خانم ابتکار
روحانی متشکریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۱۹ آبان ۱۳۹۳
مسئولان محترم ضمن تشکیل جلسه و خوردن صبحانه کاری نسبت به گسترش محدوده طرح زوج و فرد خودرو ها اقدام و پرونده مربوطه رو خطم کنند!
آخرین اخبار