مورینیو: چلسی قهرمان فصل پاییز شد

ژوزه مورینیو، سرمربی تیم فوتبال چلسی پس از پیروزی مقابل لیورپول، این تیم را قهرمان فصل پاییز معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یاهو اسپرت، تیم چلسی در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به مصاف لیورپول رفت و توانست با نتیجه 2بریک به پیروزی برسد.

به این ترتیب چلسی جایگاه خود درصدر جدول را تثبیت کرده و لیورپول از رسیدن به آن فاصله بسیار گرفت.

ژوزه مورینیو پس از بازی گفت: تمام چیزی که می‌توانم بگویم این است که چلسی قهرمان فصل پاییز شد. فکر می‌کنم شانس بسیار خوبی برای قهرمانی در رقابت‌های این فصل داشته باشیم، اما قصد ندارم آرسنال، منچستر سیتی، منچستر یونایتد و ساوتهمتن را که در حال تعقیب چلسی هستند را نادیده بگیرم.

هر یک از این تیم‌ها هنوز در کوران رقابت برای قهرمانی قرار دارند. تیم چلسی در شرایط خوبی قرار دارد، از جایگاهی که در فصل جاری درون آن قرار داریم بسیار راضی هستم هر چند هنوز راه درازی تا پایان فصل پیش روی ما است.

لازم به ذکر است، لیورپول زننده گل اول در دیدار مقابل چلسی بود اما پس از آن گری کهیل کار را به تساوی کشید و دیگو کاستا گل پیروزی بخش را به ثمر رساند.

مورینیو با اشاره به همین مطلب گفت: هر تیمی بود پس از تساوی در آنفیلد به کسب یک امتیاز و حفظ بازی فکر می‌کرد اما تیم من اینطور نیست.
بازیکنان چلسی برای کسب قهرمانی تشنه پیروزی هستند کار رامیرس و فابرگاس در این بازی فوق‌العاده بود،‌همچنین کادر پزشکی تیم چلسی که با تعهد مثال زدنی به بهبود شرایط بازیکنان مصدوم کمک می‌کنند.

در دقایق پایانی بازی شوت استیون جرارد به دست گری کهیل برخورد کرد و بازیکنان لیورپول معتقد به خطای پنالتی بودند اما مورینیو در مورد این صحنه گفت: پنالتی خیلی بعید به نظر می‌رسید. در هر حال نمی‌دانم باید این موضوع را به عهده داور گذاشت. مهم نتیجه پیروزی بود که به آن دست یافتیم.

***چلسی بدون شکست باقی نمی ماند

مورینیو اعتقاد دارد پیروزی تیمش در آنفیلد نشان دهنده جاه طلبی آنان است. وی در این باره گفت: قبل از شروع فصل خودمان را یک مدعی می‌دانستیم ولی در فوتبال مدرن امروز و به ویژه در لیگ برتر انگلیس، معتقد هستم تیمی نمی‌تواند بدون شکست تمام بازی‌های فصل را پشت سر بگذارد. چلسی هم از این قاعده مستثنی نیست. ممکن است یک روز ببازیم اما روز بعد حتما برنده می‌شویم. ما حتی برای وقوع شکست هم آماده هستیم. در حال حاضر اردوی چلسی از روحیه بالایی برخوردار است و مطمئن هستم در صورت شکست باز هم این روحیه مثبت را حفظ می‌کنند.

***فابرگاس یک سوپراستار تمام عیار

نمانجا ماتیچ هافبک تیم چلسی معتقد است سبک فابرگاس در رقابت‌های این فصل نشان داد یک سوپراستار تمام عیار است و در میان برترین بازیکنان فوتبال حال حاضر جهان قرار دارد.

ماتیچ گفت: او در هر دقیقه از بازی می‌داند که قرار است چه کاری انجام دهد. فابرگاس تجربه بسیار بالایی دارد و در تیم‌های بزرگی مانند آرسنال و بارسلونا هم بازی کرده است.

ما در زمین مسابقه رابطه بسیار خوبی با یکدیگر داریم و همین موضوع بازی در کنار او را برایم آسان کرده است. هافبک میانی پست مهمی در زمین است و هماهنگی هرچه بیشتر بازیکنان در این قسمت به نفع تیم و البته خود بازیکنان است. ما از یکدیگر مطالب زیادی فرا گرفته‌ایم و همراه هم در حال پیشرفت هستیم.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: مورینیو ، چلسی ، لیورپول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار