پرکره در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نظارت مجلس بر دانشگاه آزاد تا بازگشت دانشگاه به ریل دانش ادامه یابد

مشاور عالی رئیس سابق دانشگاه آزاد گفت: شجاعت مجلس در بیان این گزارش تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد قابل تقدیر است و این نظارت باید تا حصول نتیجه و بازگشت دانشگاه به ریل دانش ادامه پیدا کند.

"محمدحسین پرکره" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به گزارش تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اظهار داشت: این گزارش خروجی ساعت‌ها تلاش نمایندگان مردم و بیانگر واقعیت‌هایی است که در دانشگاه آزاد اتفاق افتاده و بهتر است مردم در جریان باشند.
 
وی با بیان اینکه بهتر بود مجلس با ارائه توأمان نقاط مثبت و منفی 30 سال مدیریت در دانشگاه آزاد، بهانه را از مسئولان این دانشگاه می‌گرفت و قضاوت را به‌عهده مردم می‌گذاشت، اضافه کرد: برنامه‌ای که هیئت امنای دانشگاه آزاد برای آینده این دانشگاه دارند در این گزارش به‌چشم نمی‌خورد در صورتی‌که وقتی تکه‌های منقطع پازل را کنار هم قرار دهیم حاکی از این است‌ که هیئت امنا مصمم است خصوصی سازی دانشگاه آزاد را با قدرت بیشتر ادامه دهد.

پرکره تاکید کرد: از این به بعد دستگاه‌های نظارتی و امنیتی و مهمتر از همه دستگاه محترم قضا باید با قدرت وارد میدان شود تا متخلفان و خائنین به مردم را شناسایی و مطابق قانون با آنان رفتار کنند.

مشاور عالی رئیس اسبق دانشگاه آزاد در پایان خاطر نشان کرد: شجاعت مجلس در بیان این گزارش قابل تقدیر است و حتما تا حصول نتیجه و بازگشت دانشگاه به ریل دانش باید نظارت بر این پرونده ادامه پیدا کند.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار