قدردانی نمایندگان مردم استان قزوین در مجلس شورای اسلامی از عملكرد صداوسیمای مركز قزوین

3 تن از نمایندگان مردم استان قزوین در مجلس شورای اسلامی از اقدامات صداوسیمای مركز قزوین در انعكاس عزاداریهای مردم در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت سیدالشهدا (ع) تشكر و قدردانی كردند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی صداوسیمای مركز قزوین؛ داود محمدی نماینده‌ی مردم قزوین، البرز و آبیك در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از عملكرد صداوسیمای مركز قزوین در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت سیدالشهدا (ع) گفت: صداوسیمای مركز قزوین در این ایام برنامه هایی مناسب داشت كه از نظر كمی و كیفی و همچنین محتوایی خوب بود و در توسعه ی فرهنگ عاشورایی نقش بسزایی داشت.

داود محمدی افزود: پخش مستقیم و ضبط شده ی مراسم عزاداری های مردم و همایش شیرخوارگان حسینی، در حمایت از فرهنگ عاشورا اقدام بسیار شایسته و مناسبی بود كه توانست گوشه ای از عشق و ارادت مردم استان قزوین به حضرت سیدالشهدا (ع) را به تصویر بكشد.

 نماینده ی مردم قزوین، البرز و آبیك در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان كرد: اقدام صداوسیمای مركز قزوین در محرم امسال در زمینه ی تحلیل و موشكافی مسائل دینی و همچنین معرفی عمیق نهضت عاشورا با توجه بیشتری صورت گرفت كه قابل تقدیر است.

 روح اله عباسپور نماینده ی مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی هم ضمن تشكر از رسانه ی استانی بخاطر انعكاس عزاداری های مردم شهرستان های بوئین زهرا، آوج و بخش های مختلف این شهرستان ها گفت: اقداماتی كه امسال رسانه ی ملی و صداوسیمای مركز قزوین در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت سیدالشهدا (ع) در پیش گرفتند خوب و مطلوب بود.

 عباسپور همچنین از رویكرد صداوسیما در ترویج عزاداری های بی پیرایه و بدور از خرافات و بدعت ها قدردانی كرد و گفت: نوآوری های صداوسیما در همایش شیرخوارگان و روز سقا موجب استقبال و گرایش بیش از پیش مردم به عزاداری های پرشور و فرهنگ صحیح عزاداری شد. رجب رحمانی نماینده ی مردم تاكستان در مجلس شورای اسلامی هم از صداوسیمای مركز قزوین بخاطر انعكاس عزاداری های مردم تاكستان در شبكه های استانی و سراسری تشكر و قدردانی نمود.

انتهای پیام/
برچسب ها: نمایندگان ، استان ، مجلس ، شورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار