اعضای تیم استقلال در شهر تبریز به یک امتیاز بسنده کردند اما این بازی با شکایت آنها از تراکتوری‌ها همراه شد؛ در متن زیر از وضعیت تیم فوتبال استقلال باخبر شوید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، استقلال در خانه حریف موفق شد یک امتیاز کسب کند تا از فشار انتقادات بکاهد و پیش از دربی یک امتیاز کسب کرده باشد اما این اتفاق در حالی رخ داد که استقلال در دقایق پایانی موفق به زدن گل شد و تا اواخر این بازی بازی را واگذار کرده بود.

گفتنی است، طبق شنیده‌های ما از منابع غیررسمی، استقلالی‌ها با شرایط خاصی روبرو شدند زیرا در جریان این دیدار با توهین زیادی از سوی هواداران این تیم مواجه شدند و به همین دلیل از تراکتوری‌ها شکایت کردند تا کمیته انضباطی در این خصوص تصمیم گیری کنند.

شایان ذکر است، قرار بود تراکتور در مقابل استقلال بدون تماشاگر به میدان برود اما این اتفاق رخ نداد تا توهین تماشاگران استقلالی‌ها را برای شکایت آماده کند.

**وضعیت مبهم بیک‌زاده برای دربی؛
مصدوم بماند، مسئولان تیم ملی باید پاسخگو باشند!

هافبک تیم استقلال پس از اردوی تیم ملی دچار مصدومیت شد و این موضوع برای کادر فنی تیم استقلال مشکل‌ساز شد تا اعضای این تیم پیگیر ماجرا شوند اما از طرفی این بازیکن با وضعیت مبهمی روبرو شده است زیرا اگر این بازیکن به دربی نرسد مشکلات شروع می‌شود و قلعه‌نویی وارد عمل می شود.

شایان ذکر است، طبق شنیده‌های ما از منابع غیررسمی، عنوان شده در صورتیکه این بازیکن به دربی نرسد استقلالی‌ها از مسئولان تیم ملی شکایت می‌کنند زیرا این مسئله باعث شده است که بیک‌زاده مدتها از ترکیب استقلال دور بماند و این مشکلات همواره از تیم ملی نشأت می‌گیرد.

گفتنی است، قلعه نویی روی حضور این بازیکن در دربی حساب باز کرده است و پزشکان باید وی را به این دیدار برسانند.

**درگیری لفظی قلعه‌نویی با صاحب‌پناه
تاکید بر عدم استفاده از چند استقلالی!

امیر قلعه‌نویی مدتهاست که تحت فشار قرار دارد و حتی قدیمی‌های تیم نیز از وی انتقاد می‌کنند اما این در حالی است که وی قبل از دربی قصد تغییر شرایط و کاستن از فشارها را داشت اما باز هم موفق نشد.

گفتنی است، طبق شنیده‌های ما از منابع غیررسمی عنوان می‌شود که این مربی در جریان بازی با تراکتور با رئیس هیئت مدیره استقلال درگیری لفظی پیدا کرده است و جریان از این قرار است که این‌دو بر سر مسائل تیمی با یکدیگر دچار مشکل شدند.

شایان ذکر است، مسئولان تیم استقلال این خبر را رد کردند اما شنیده می‌شود که صاحب‌پناه بدلیل استفاده از چند بازیکن در ترکیب تیم از قلعه‌نویی انتقاد کرده است و این موضوع با واکنش شدید سرمربی تیم روبرو شده است.

**جدایی سه بازیکن بررسی می‌شود
یک هافبک دیگر نیز به لیست اضافه شد!

داستان جدایی تیموریان از تیم استقلال مدتهاست که عنوان شده است اما بهبود رابطه وی با قلعه‌نویی این اتفاق را کمرنگ کرده است تا بحث سه بازیکن دیگر برای جدایی عنوان و مطرح شود.

گفتنی است، شنیده می‌شود که جدایی نوری از استقلال قطعی است زیرا به این بازیکن در تیم نیاز نیست و نوری نیز ترجیح می دهد سال‌های پایانی فوتبالش را بدون دردسر و حرف سپری کند.

شایان ذکر است، طبق شنیده‌های ما از  منابع غیررسمی، دومین گزینه جدایی از استقلال داسیلو است این دروازه‌بان در شرایطی خاص به استقلال آمد و قرار بود در این تیم بازیکن ثابت باشد اما این اتفاق رخ نداد و وی به دروازه‌بان همیشه ذخیره تبدیل شد تا فکر جدایی به سرش بزند.

همچنین کریمیان سومین گزینه است زیرا این بازیکن با مشکلات کارت خدمت روبروست و احتمال اینکه این مسئله مشکل ساز شود بسیار زیاد است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار