شیخ احمد الفهد الصباح در نشست خبری قبل از آغاز رقابت‌های ساحلی آسیا گفت: در نشست آینده شورای المپیک موافقت خود را با برگزاری مسابقات ساحلی جهان اعلام خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، شیخ احمد الفهد الصباح بیان داشت: برای جهانی شدن رقابت‌های ساحلی در جلسه عمومی آنوک که با اعضای شورای المپیک آسیا برگزار می‌شود، موافقت خود را اعلام خواهیم کرد.

وی افزود: اگر چه هنوز نام بازی‌های ساحلی در تقویم المپیک ثبت نشده است اما بدنبال جهانی شدن آن هستیم و معتقدیم که سال 2017 بهترین سال برای برگزاری بازی‌های ساحلی به صورت جهانی با ورزش‌های جدید خواهد بود.

شیخ احمد اظهار داشت: برگزاری بازی‌های ساحلی به صورت بین‌المللی قابل دسترسی و مقرون به صرفه است چراکه به هزینه‌های عملیاتی زیادی احتیاج ندارد.

رئیس شورای المپیک آسیا بیان کرد: تاکنون کشورهای آفریقا و مدیترانه برای برگزاری نخستین دوره این بازی‌های اعلام  آمادگی نمودند و به دنبال اجرای این طرح به وسیله همکاری آنوک و اسپورت آکورد هستیم که بیش از 200عضو در کمیته بین‌المللی المپیک در اختیار دارند.

گفتنی است، چهارمین دوره بازی‌های آسیایی ساحلی از 23 آبان در پوکت تایلند آغاز می‌شود و به مدت 10 روز این رقابت‌ها ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

برچسب ها: بازی ، ساحلی ، المپیک ، الصباح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار