تبریز؛

برگزاری مسابقه درک کارتون شهروندی در تبریز

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز گفت: برای اعتلای فرهنگ شهروندی و آموزش‌های شهروندی برای کودکان و نوجوانان، مسابقه درک کارتون شهروندی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،به نقل از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، حسین آذرنیا اظهار کرد: بعد از برگزاری موفق جشنواره بین‌المللی کارتون شهروندی که توانست عنوان 5 ستاره مجمع جهانی کاریکاتور را به خود اختصاص دهد و در راستای استفاده بهینه از آثار ارزشمند کارتونیست‌های برتر جهان مسابقه ای تحت عنوان «درک کارتون شهروندی» اعلام فراخوان نمود.

وی افزود: 50 هزار برگ شرکت در مسابقه با همکاری معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، نواحی 1و 2 آموزش و پرورش و خانه کاریکاتور تبریز در بین دانش‌آموزان دو مقطع ابتدایی و دبیرستان توزیع شده است.

 آذرنیا مهلت ارسال آثار برای شرکت در این مسابقه را 15 آبان ماه اعلام کرد و افزود: بعد از بررسی اولیه و داوری نهایی 80 اثر به عنوان آثار منتخب و برگزیده طی مراسمی مورد تقدیر قرار می‌گیرند و جوایز نفیس به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

لازم به ذکر است در این مسابقه کارتونی با موضوع پسماندهای شهری از آثار منتخب جشنواره کارتون شهروندی درج شده و دانش‌آموزان شرکت کننده کوتاه‌ترین و معنی‌دار‌ترین تفسیر خود را درباره آن به دبیرخانه مسابقه ارسال خواهند کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این مسابقه می‌توانید به آدرس Tabrizcartoon.com مراجعه کنید.
انتهای پیام/ز
برچسب ها: مسابقه ، درک ، کارتون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.