آهومنش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دانشگاه آزاد از نبود وزیر حداکثر استفاده را کرد

رئیس اتحادیه مؤسسات غیرانتفاعی و غیردولتی گفت: دانشگاه آزاد فعلاً از نبود وزیر علوم در وزارت‌خانه حداکثر استفاده را کرد.

علی آهومنش، رئیس اتحادیه مؤسسات غیرانتفاعی و غیردولتی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: در رابطه با جذب دانشجو در تکمیل ظرفیت باید بگویم که دانشگاه آزاد اسلامی همچنان بدون هیچ محدودیتی اقدام به جذب دانشجو می‌کند و این در حالی است که بر اساس حکم مطرح شده از سوی سرپرست وزارت علوم (نجفی) امکان جذب دانشجو در مقاطع مختلف در مرحله‌ی تکمیل ظرفیت در مؤسسات غیرانتفاعی و غیردولتی تا بهمن ماه دیگر وجود ندارد.

وی افزود: ما منتظر معجزه و یک حادثه جدید در رابطه با جذب دانشجو در تکمیل ظرفیت بوده‌ایم، اما محقق نشد.

آهومنش تصریح کرد: هم‌اکنون دانشگاه آزاد از نبود وزیر علوم در این وزارتخانه حداکثر استفاده را می‌کند و گویا وزارت علوم و سرپرست این وزارتخانه حریف دانشگاه آزاد نمی‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سالار
۲۱:۱۸ ۱۷ آبان ۱۳۹۳
با سلام من دانشجوی دانشگاه آزاد واحد الکترونیک مقطع کارشناسی ارشد رشته حسابداری هستم چرا خبرنگاران سری به این واحد دانشگاهی نمیزنند در حالی که اعلام کردند که وزارت علوم هیچ مجوزی به این دانشگاه نداده است و کلا اعتبار مدرک این دانشگاه زیر سوال است خواهشن وقتی مطلبی را عنوان میکنید پیگیری کنید تا به جواب برسی نه اینکه فقط مشکل را مطرح کنید و بعد این خبر در بین اخبار دیگر به فراموشی سپرده شود آیا دانشگاه آزاد باید با کلاهبرداری کسری بودجه خود را جبران کند و هیچ کس هم پاسخگو نباشد ؟
آخرین اخبار