زلاتان تا یک ماه دیگر غایب است/ ستاره سوئدی‌ شایسته دریافت عنوان توپ طلا

لورن‌ بلان سرمربی پاریسن ژرمن‌ اعلام کرد زلاتان ابراهیمویچ‌ حداقل تا یک ماه آینده نمی‌تواند به ترکیب تیم بازگردد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از فرانس پرس، لورن بلان سرمربی پاریسن‌ژرمن اعلام کرد دوران مصدومیت زلاتان ابراهیموویچ بیشتر از آنچه در ابتدا تصور می‌‌شد طولانی شده و ستاره سوئدی حداقل تا یک ماه دیگر هم قادر به بازگشت در ترکیب اصلی تیم نخواهد بود به این ترتیب زلاتان نمی‌تواند در دیدار بعدی پاریسن‌ژرمن مقابل لورینت‌ هم حضور داشته باشد.
 
 مهاجم سوئدی پی اس جی سپتامبر گذشته  از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی شده بود و در این مدت بازی‌های مهمی در لیگ دسته یک فرانسه و رقابت‌های لیگ قهرمانان را از دست داد.
 
سرمربی پاریسن‌ ژرمن‌ خبر تمرین او با دیگر اعضای تیم را تایید کرد و گفت: تمرینات زلاتان خوب پیش می‌رود، او پیشرفت چشمگیری داشته و هر چند نشانه‌های مثبتی از روند بهبود وی به چشم می‌خورد اما آماده بازگشت به میدان نیست زلاتان مایل است هر چه سریعتر به ترکیب تیم باز گردد، همه بازیکنان مصدوم در پایان دوران مصدومیت با نگرانی‌هایی‌ مواجه هستند که این موضوع کاملا طبیعی است در مورد زلاتان دوران مصدومیت طولانی‌تر از حد انتظار شد و  حالا باید با احتیاط بیشتری  از او در تمرینات استفاده کنیم.

کاوانی: زلاتان شایسته دریافت توپ طلا است
 
ادینسون‌ کاوانی دیگر مهاجم تیم پاریسن‌ژرمن وجود هر گونه اختلاف با زلاتان ابراهیمویچ‌ را تکذیب کرده و او را شایسته دریافت جایزه توپ طلا در سال 2014 دانست.
 
 گفته می‌شد به دلیل حضور ابراهیمویچ‌ در پاریسن‌ ژرمن کاوانی مهاجم تیم ملی اورگوئه‌ نمی‌تواند در پست مورد علاقه خود یعنی نوک حمله بازی کند و به همین دلیل با هم تیمی خود دچار مشکل شده است.
 
کاوانی ضمن تکذیب این شایعات گفت: من و زلاتان با یکدیگر هماهنگی کامل داریم او مدافعان حریف را سرگرم می‌کند و فضای کافی برای دیگر مهاجمان بوجود می‌آورد بازیکنان پاریسن ژرمن با حضور زلاتان بهتر بازی می‌کنند.
 
کاوانی در ادامه گفت: رابطه من با زلاتان کاملا متعارف و همانند رابطه با دیگر اعضای تیم است ما به خوبی در کنار هم  جا افتاده‌ایم به نظر من او شایسته دریافت جایزه توپ طلا است زیرا ثابت کرده بازیکن فوق العاده ای می‌باشد و دستاوردهای اخیر او خیره کننده بوده است.
 
**محرومیت چهار جلسه‌ای برای سرمربی تیم لیل
 
فدراسیون فوتبال فرانسه رنه جیرارد سرمربی تیم لیل را یک بار دیگر به دلیل دخالت در کار داوری و اعتراض پیاپی به حکم داور چهار جلسه از همراهی این تیم محروم کرد.
 
 رنه جرارد‌ نخستین مرتبه 5 اکتبر در بازی مقابل لیون به حکم  داور اعتراض کرده و با یک جلسه محرومیت مواجه شد وی بار دیگر در دیدار مقابل موناکو هم اعتراض به داور را تکرار کرده که این بار جریمه سنگین‌تری برای او در نظر گرفته شده و سرمربی لیل چهار جلسه از همراهی تیمش محروم خواهد بود این حکم از 4 نوامبر اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: غایب ، سوئد ، شایسته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار