ونگر: الکسی سانچز مانند سوارز است

آرسن ونگر سرمربی فرانسوی باشگاه آرسنال معتقد است، اکسی سانچز تفاوتی با لویس سوارز ندارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران : آرسن ونگر سرمربی فرانسوی باشگاه آرسنال که فصل پیش مصرانه به دنبال جذب مهاجم سابق لیورپول و فعلی بارسلونا یعنی لویس سوارز بود سرانجام ناکام ماند اما این سرمربی فرانسوی این فصل موفق شد الکسی سانچز مهاجم نیمکت نشین بارسلونا که در جام جهانی نیز درخشش فوق‌العاده‌ای را داشت جذب کند. 

مربی فرانسوی و کهنه کار که از سال 1999 تاکنون هدایت توپ چی‌‌ها را برعهده دارد معتقد است الکسی سانچز شیلیایی شباهت‌های زیادی به لویس سوارز دارد و یکی از دلایل خوب او وجود این شباهت بوده است.  
 
وی در این خصوص گفت: بعضی از چیزها برای او کاملا طبیعی است، او می‌خواهد هر روز به بیرون رود، او توپ را می‌خواهد هیچ وقت قدم نمی‌زند و همیشه می‌رود او از سطح بالایی از انرژی برخوردار است که واقعا غیرقابل باور است. 

شما بعضی از اوقات می‌خواهید همه چیز را باهم و در کنار هم داشته باشید اما حقیقت ماجرا این است که اوضاع آن طور که مطابق میل شماست پیش نمی‌رود.  
 
من این مسئله را بارها گفته‌ام وقتی که شما نگاه می‌کنید که او (سانچز) از کجا آمده است، در کجا متولد شده است، در بارسلونا بازی کرده است و به آرسنال آمده است باید انتظار یک چیز خاص و ویژه را داشته باشید اما حقیقت این است که بعضی از چیزها گاهی اوقات خوب کار نمی‌کنند.  
 
ما شباهت‌های زیادی وجود دارد سوارز گاهی اوقات توپ را به حریف می‌داد. اما دوباره و با قدرت آن را از حریف پس می‌گرفت. 

سانچز نیز چنین روحیه‌ای دارد هیچ زمانی بین حمله و دفاع او وجود ندارد چرا که از سرعت بسیار بالایی در زمین برخوردار است و این عملکرد او در زمین ستودنی است. 

گفتنی است تیم آرسنال پس از سپری شدن 9 هفته هم اکنون با 14 امتیاز در جایگاه پنجم جدول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس قرار دارد و این هفته با تیم برنلی در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیسی دیدار خواهد کرد. 

انتهای پیام/
برچسب ها: ونگر ، سانچز ، سوارز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.