پس از به پایین کشیده‌شدن پرچم داعش در شهرک العلم؛

داعش قانون منع آمد و شد را در شرق تکریت اجرا کرد

پس از به پایین کشیده‌شدن پرچم داعش در شهرک العلم؛ تروریست‌های داعش قانون منع آمد و شد را در شرق تکریت اجرا کردند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شفق نیوز، گروه تروریستی داعش روز یکشنبه در شهرکی در شرق تکریت - مرکز استان صلاح الدین- تردد مردم و خودروها را ممنوع کرد.

منابع آگاه و شاهدان خبر دادند پس از آنکه مبارزان قبیله جبور پرچم داعش را در شهرک العلم در شرق تکریت پایین آوردند و پرچم عراق را بر افراشتند، فرماندهان داعش قانون منع آمد و شد را در این شهرک به اجرا گذاشتند.

این منابع افزودند، داعش بازداشت اعضای قبیله جبور را در العلم آغاز کرده و با یورش به مناطق مسکونی قبیله جبور ، محمد الجباره رئیس قبیله و تعدادی از خویشاوندان و اعضای قبیله را بازداشت کردند.

گفته می‌شود دلیل حمله داعش به محل اسکان آل جبور و بازداشت اعضای این قبیله، نقش آل جبور در سوزاندن پرچم داعش، برافراشتن پرچم عراق و توزیع اعلامیه‌های تهدید آمیز علیه داعش است.

در خبر دیگری از عراق به نقل از یک منبع امنیتی آمده است، 300 جنگجو از عشایر و قبایل مناطقی که اخیرا از دست گروه تروریستی داعش آزاد شده است به صف نیروهای امنیتی و ارتش پیوستند و هدف آنان حفظ مناطق مسکونی خویش و گرفتن فرصت از داعش برای بازگشت مجدد به این مناطق است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار