"شهرام شکوهی" از خاطرات "زمانی برای عاشقی" می‌گوید

مجموعه مستند « پشت فرات» که با نگاهی به پشت صحنه و خاطرات تولید برترین مجموعه های تلویزیونی ویژه ماه محرم در شبکه مستند تولید شده است ، در دو قسمت به سراغ سریال « زمانی برای عاشقی» می رود

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ مجموعه مستند «پشت فرات» که با نگاهی به پشت صحنه و خاطرات تولید برترین مجموعه های تلویزیونی  ویژه ماه محرم در شبکه مستند تولید شده است، در دو قسمت به سراغ سریال « زمانی برای عاشقی» می‌رود.

محمد هوشمند تهیه کننده «پشت فرات» ضمن اعلام این خبر گفت:  این دو قسمت از مجموعه « پشت فرات » روزهای دوشنبه 12 آبان ماه و چهارشنبه 14 آبان ماه ساعت 23 به روی آنتن می روند و در روز عاشورا « پشت فرات » پخش نمی‌شود.

این تهیه کننده مستند ادامه داد: در این دو قسمت در گفت و گو با رضا رویگری، نفیسه روشن ، کاظم هژیر آزاد ، حمید ابراهیمی و امین ایمانی فر بازیگران « زمانی برای عاشقی » و محمدحسین لطیفی کارگردان این سریال  و همچنین معصومه فردشاهین تهیه کننده آن ،خاطرات ساخت این مجموعه را به تصویر می کشیم. ضمن این که شهرام شکوهی خواننده این مجموعه نیز از خاطرات ساخت تیتراژ « زمانی برای عاشقی» خواهد گفت. 

«زمانی برای عاشقی» روايتگر زندگي حاج مرتضي(فرهاد قائميان)، بازاري خوشنام و اهل خدايست  كه  يك اتفاق ناخواسته  زندگي او  را از اين رو به آن رو مي كند. او تصميم مي گيرد به  حال و هوا سال هاي خوش گذشته خود، باز گردد ...

گفتنی است «پشت فرات» در ده قسمت 60 دقیقه ای هر شب ساعت 23 از شبکه مستند پخش می شود.

معصومیت از دست رفته ، فرات ، رخنه ، سفر سبز ، بانو، یلدا، یک تکه زمین و خون بها مجموعه هایی هستند که در « پشت فرات » به تصویر کشیده شدند.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار