در آستانه چهارمین جشنواره تلویزیونی جام جم؛

"نگار عابدی": هنرمندان تراز اول اعتبار جشنواره تلویزیونی هستند

نگار عابدی گفت: جشنواره تلویزیونی جام جم می‌تواند مانند جشنواره فیلم فجر ماندگار باشد.

نگار عابدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با اشاره به چهارمین جشنواره بین المللی جام جم در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: نفس برگزاری جشنواره به لحاظ رقابت سالم بین هنرمندان می تواند، مفید باشد.

وی افزود: با وجود برگزاری جشنواره هنرمندان با انگیزه بیشتری فعالیت می‌کنند و امیدوار به سوی یک گام بزرگتر در هنر پیش می‌روند.

بازیگر سریال "دودکش" درباره چهارمین جشنواره بین المللی جام جم ادامه داد: تقدیر و توجه به آثار هنری و نیز هنرمندان نباید به دوره‌ای که جشنواره برگزار می‌شود، محدود شود.

عابدی تصریح کرد: باید بعد از صورت گرفتن انتخاب‌های درست در جشنواره بودجه‌ای را سازمان صدا و سیما در اختیار هنرمندان قرار دهد تا دست به خلق آثار فاخر بزنند.

این هنرمند کشورمان با اشاره به فعالیتهای تلویزیونی خود، اظهار داشت: من کمترین فعالیت را در حوزه سریال‌های تلویزیونی داشتم و "دودکش" بزرگترین و به عبارتی طولانی‌ترین کار من بود.

وی ابراز داشت: با توجه به فعالیت کمی که در تلویزیون داشته‌ام، بیشترین قضاوت و پیشنهاد را به همکاران پر کار تر خود می‌سپارم که همیشه با این رسانه همراه بوده‌اند.

عابدی درباره جشنواره فیلم فجر، افزود: معتقدم اگر اتفاق‌های فوق بیفتد و هنرمندان ما آثار خوبی را تولید کنند جشنواره تلویزیونی جام جم هم می تواند مانند جشنواره بین المللی فیلم فجر ماندگار شود و در ذهن مخاطبان هم بماند.

وی ادامه داد: اگر سرچشمه کار درست شود، مردم به صورت ناخودآگاه هر ساله منتظر برگزاری این جشنواره خواهند بود و به استقبال آن می‌روند.

بازیگر سریال‌های تلویزیونی، خاطر نشان کرد: هم اکنون مشغول ایفای نقش در سریال "شمعدانی" به کارگردانی "سروش صحت" برای شبکه 3 سیما هستم.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار