معاون خدمات شهری شهرداری تهران خبر داد

واگذاری غرفه‌های نمایشگاه دائمی گل وگیاه به تولیدکنندگان داخلی

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از استقبال تولیدکنندگان داخلی برای شرکت در بزرگ ترین نمایشگاه دائمی گل و گیاه خبر داد و گفت: غرفه‌های نمایشگاه دائمی گل و گیاه به تولیدکنندگان داخلی واگذار می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران،‌ مجتبی عبداللهی گفت: این نمایشگاه با مساحت 6 هکتار دارای  256 غرفه عرضه مستقیم گل و گیاه  بوده و آماده واگذاری به تولید کنندگان داخلی از اقصی نقاط کشور است.

وی در ادامه با اشاره به این‌که در هیچ بازار گلی برای نگهداری گل به خصوص در ایام خاص که تقاضا و مصرف گل کشور بالا می‌رود، امکان دپوی گل وجود ندارد و به دنبال آن قیمت گل افزایش می‌یابد، افزود:به همین دلیل درصددیم با احداث و تجهیز سردخانه در آینده نزدیک در این نمایشگاه نسبت به رفع مشکل نگهداری گل و جلوگیری از افزایش قیمت آن در زمان‌های خاص اقدام کنیم.

عبداللهی به استقبال خوب مردم از نمایشگاه گل‌های فصلی اشاره داشت و گفت: نمایشگاه دائمی گل و گیاه برای پاسخ به نیاز شهروندان احداث شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در ادامه  با بیان این‌که این نمایشگاه در کیلومتر15 بزرگراه امام رضا(ع) واقع شده است، اظهار داشت:در این نمایشگاه امکان واگذاری غرفه‌ها علاوه بر تولیدکنندگان تهرانی به تولیدکنندگان سراسر کشور نیز وجود دارد و انواع و اقسام گل‌های‌ شاخه بریده، گل گلدانی، آپارتمانی، درختچه و غیره به شهروندان عرضه می‌شود.

وی به استقبال تولیدکنندگان داخلی برای شرکت در نمایشگاه دائمی گل و گیاه اشاره کرد و گفت: هدف ما از احداث چنین نمایشگاهی حمایت و پشتیبانی از تولیدات داخلی است.

به گفته عبداللهی در این نمایشگاه تمامی محصولات با قیمت مناسب به شهروندان عرضه می‌شود.
انتهای پیام/
برچسب ها: واگذاری ، نمایشگاه ، غرفه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار