داورزنی:

می‌خواستیم در این بازی حاضر نشویم/ اعضای شورای شهر زیر حرفشان زدند

تیم منصوری قرچک در هفته دهم میهمان مس سونگون بود که با نتیجه دو بر صفر بازی را واگذار کرد.

رضا داورزنی سرمربی خانه فوتسال در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران از مشکلات تیم منصوری قرچک انتقاد کرد و گفت: هفته گذشته اصلا تمرین خوبی نداشتیم چرا که منصوری قرچک باز هم مانند سالهای گذشته به بحران های مالی دچار شد. مسئولان شورای شهر که قول داده بودند مطالبات بازیکنان را بدهند و اول فصل گفته بودند پانصد میلیون را در اختیار باشگاه می گذارند اما حالا زیر حرفشان زده اند قبل از این بازی حتی با اقای تقوی حرف زدیم که در برابر مس حاضر نشویم اما آقای تقوی گفتند که این کار غیر حرفه ای است و این بازی را می رویم تا بعد از تعطیلات ببینیم چه تصمیمی برای تیم می گیریم.

وي افزود: بازیکنان ما اصلا انگیزه ای نداشتند و از نظر روحیه به حد صفر رسیدند چرا که هر وعده و وعیدی به آنها داده شده عملی نشده است.احسان زحمتکش و نصیری را هم که اصلا به همراه نداشتیم. البته برد تیم مس را بی ارزش نمی کنم اما با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنیم و به سختی ادامه می دهیم. در دو هفته گذشته دو برد ارزشمند مقابل گیتی پسند و فرش آرا کسب کردیم اما حالا نتوانستیم این بازی حساس را ببریم.
 
داورزني در ادامه بيان داشت: مسئولان به بچه ها وعده داده بودند که پاداش بازیکنان را بعد از بازی می دهند اما با وجود برد هیچ پولی دریافت نشد تا بچه ها از لحاظ روحی افت کنند وگرنه منصوری نشان داده با هر شرایطی در برابر هر تیمی با هر امکانات و مهره ای می تواند پیروز باشد. از ابتدا هم به ما وعده پانصد میلیونی دادند و تا هفته گذشته همواره امروز و فردا می کردند و اما روزهای پیش اعلام کردند که اصلا پول نداریم و نمی دهیم. اگر به این شکل پیش برود به احتمال زیاد ما بعد از تعطیلات تصمیم جدیدی برای منصوری میگیریم. اگر ابتدا می گفتند ما حمایت نمی کنیم ما با برنامه دیگری پیش میرفتیم که الان به مشکل نخوریم.
 
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: فوتسال ، منصوری ، داورزنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار