فرمول یک:

تغییر زمانگیری در گرندپری آمریکا/ درک وارویک کمیسر چهارم در گرندپری آمریکا است

با اعلام کناره‌گیری تیم های کیترهم و ماروشا، فدراسیون جهانی مجبور است تغییراتی در زمینه برگزاری زمانگیری در گرندپری آمریکا ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران فدراسیون جهانی اتومبیلرانی تأیید کرد برای زمانگیری گرندپری آمریکا تغییراتی را اعمال کرده است.

با حضور نداشتن تیم های کیترهم و ماروشا، خط استارت گرندپری آمریکا ۱۸ اتومبیل را در خود جای می دهد. علاوه بر این، پیش بینی می شود سباستین فتل هم به دلیل تعویض موتور خود در زمانگیری حضور نداشته باشد. با تمامی این اوصاف، باید به طور معمول در مرحله اول زمانگیری تنها یک اتومبیل حذف شود.

برای اینکه چنین اتفاقی رخ ندهد، فدراسیون جهانی تغییری کوچک در نحوه برگزاری زمانگیری گرندپری آمریکا ایجاد کرد. برای ایجاد هماهنگی بیشتر، در مراحل اول و دوم به ترتیب چهار اتومبیل حذف می شوند و در مرحله آخر مانند همیشه ۱۰ اتومبیل برای حضور داشتن در رده اول استارت با یکدیگر به رقابت می پردازند.

درک وارویک کمیسر چهارم در گرندپری آمریکا است

 درک وارویک که از رانندگان قدیمی در رقابت های فرمول یک است به عنوان کمیسر چهارم در گرندپری آمریکا حضور خواهد داشت.
او که در این فصل پیش‌تر در گرندپری های بحرین، موناکو و ایتالیا این کار را تکرار کرده بود، در آستین باری دیگر در نقش راننده باتجربه در میان کمیسرهای مسابقه دیده خواهد شد.

وارویک که از سال ۲۰۱۱ به عنوان رئیس کلوپ رانندگان بریتانیایی منصوب شده است در طول دوران حرفه ای حضورش در مسابقات فرمول یک در ۱۴۷ مسابقه حضور داشت. او در میان سال های ۱۹۸۱ تا ۱۹۹۳ با تیم های  رنو، برابهام، اروس و لوتوس در مسابقات شرکت می کرد.

درک وارویک همچنان در سال ۱۹۹۲ در مسابقات لومان همراه با تیم پژو توانسته بود به عنوان قهرمانی دست یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار