قلعه نویی پس از تساوی خانگی مقابل صبا؛

ما کمی عقب هستیم اما روی قول ما حساب کنید

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: اگر دقیق حساب کنیم از زمان تعیین شده تا قهرمانی ، استقلال کمی عقب مانده ولی جبران می کنیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران در ابتدای نشست خبری بعد از بازی استقلال - صبا  مدیر رسانه‌ای استقلال برای غلامحسین مظلومی آرزوی بهبودی و طول عمر کرد کرد.

امیر قلعه‌نویی نیز در ادامه از تساوی یک بر یک مقابل صبا در نشست خبری گفت:احساس می‌کنم بازیکنانم در این بازی خسته بودند .

وی ادامه داد: در نیمه دوم می‌‌توانستیم به بازی سرعت بدهیم ولی یک گل غافلگیرانه خوردیم .با این حال از بازی راضی بودم اما از نتیجه به هیچ وجه. در حد استقلال ظاهر نشدیم.

وی گفت:وقتی رمضانی به بازی آمد سرعت تیمی ما بالا رفت اما مصدوم شد.هنوز هم از میزان مصدومیت وی بی اطلاعم . امیدوارم جدی نباشد.

سرمربی استقلال ادامه داد: تا فردا تیم پزشکی باید با یخ درمانی مصدومیت او را مهار کند تا به گرفتن ام آر آی وضعیت رمضانی مشخص شود.

وی در ادامه اظهار داشت: موقعیت‌های زیاد گلزنی داشتیم که یکی را تبدیل به گل کردیم ولی برخلاف روند بازی گل خوردیم .

وی در ادامه اظهار داشت:تعداد بازی‌ها را ضرب در 2 و به علاوه یک می‌کنیم و این می‌شود فرمول قهرمانی .ما الان از آن چیزی که پیش بینی می‌کردیم عقب هستیم چراکه در 4-5 بازی آخر امتیازات را از دست دادیم . اما 4 امتیاز با صدر جدول زیاد نیست .

وی گفت: در حد استقلال ظاهر نشدیم و شاید دلیلش سفر ها بوده است . بعد از بازی با پدیده در جام حذفی و سپس  مقابل پارسه 120 دقیقه بازی کردیم . خسته بودیم. سفرهای زیادی داشتیم.
 
وی  افزود: عملکرد محسن فروزان دروازه‌بان تیم استقلال تا امروز خوب بوده و من راضی ام. فروزان دروازه‌بان خوبی است .

قلعه نویی در حمایت از فروزان ادامه داد: از این نوع گل‌ها در فوتبال زیاد رخ می‌دهد و فروزان مقصر نبود .فکر می‌کنم فروزان در این بازی زمین نخورد .

 وی افزود: یک کرنر هم زده شد اما در هر حال هر بازیکنی فراز و نشیب دارد اما این طور نیست که بگوییم فروزان روی این گل مقصر بود. می‌شود آن را جبران کرد و ان‌شاءالله ما هنوز روی قول قهرمانی‌مان هستیم.
 
برچسب ها: لیگ ، برتر ، خلیج ، فارس ، ایران ، قهرمانی ، دربی ، صبا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار