حواشی دیدار شهرداری ساوه فردوسی مشهد

از فحاشی به گلر حریف تا طغیان بازیکن شهرداری

دیدار شهرداری ساوه و فردوسی مشهد با حواشی خاصی همراه بود که نشان از جو ناآرام تیم شهرداری ساوه دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ دیدار هفته دهم بین تیم های شهرداری ساوه و فردوسی مشهد در ساوه برگزار شد و در نهایت بازی با حساب ۴-۳ به سود فردوسی مشهد به پایان رسید.
 
در این دیدار حدود ۱۰۰۰ الی ۱۵۰۰ تماشاگر در سالن بازی حضور داشتند و توسط لیدر باشگاه شهرداری ساوه رهبری می شدند.
 
بازی در نیمه اول پایاپای دنبال شد و در نهایت فردوسی مشهد با تک گل خیام به رختکن رفت.
 
در نیمه دوم بازی و زمانی که بازی ۳-۱ به سود فردوسی بود هر دو تیم از سیستم پنج نفره استفاده کرده و در فاصله ی یک دقیقه سه گل رد و بدل شد که نتیجه بازی را به ۴-۳ تغییر داد.
 
در دقایق پایانی بازی، درخشش مجتبی نصیری نیا دروازبان فردوسی مشهد مانع از گلزنی شهرداری ساوه شد و به همین دلیل پس از پایان بازی تماشاگران با الفاظ بسیار رکیک این دروازبان را مورد حمله قرار دادند.
 
پس از سوت پایان بازی در حالی که تماشاگران از نتیجه بدست آمده ناراضی بودند همراه با فحاشی صندلی و اشیایی را به داخل زمین مسابقه پرتاب کردند که سریعا با دخالت ماموران نیروی انتظامی متوقف شد.
 
دقایقی پس از اتمام بازی و در حالی که بازیکنان دو تیم مشغول سرد کردن بدن خود بودند فریادهای خوراکچی در میان بازیکنان شهرداری توجه همه را به گوشه سالن معطوف کرد و سپس مشخص شد مشاجره شدیدی بین حمید واحدی بازیکن و محمود خوراکچی سرمربی شهرداری ساوه در گرفته بود و واحدی هم حسابی از خجالت محمود خوراکچی درآمد و با دخالت بازیکنان مسئله ختم شد.
 
گفتنی است این بازیکن پیشتر در زمان عقابی هم با او درگیر شده بود و پس از بازی منصوری قرچک به دلیل این درگیری از ترکیب شهرداری کنار گذاشته شد اما با آمدن خوراکچی بار دیگر به تیم بازگشت و به رفتارهای خود ادامه داد.
 
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، حاشیه ، ساوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار