تمسخر مورینیو توسط مربی سابق تیم ملی فرانسه/ تمجید مورینیو از سطح آمادگی شاگردانش

ریموند دومنک سرمربی سابق تیم ملی فرانسه ژوزه مورینیو را مورد تمسخر قرار داد اما در مقابل، مربی چلسی ترجیح داد به اظهار نظر در مورد وضعیت تیم خود بپردازد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  به نقل از فرانس پرس؛ ریموند دومنک مربی ناکام تیم ملی فرانسه کتابی با عنوان " دیکشنری احساسی فوتبال من" منتشر  کرده و در آن به اظهار نظر درباره مسائل مختلفی پرداخته است.
 
دومنک که خود سابقه چندان درخشانی در زمان مربیگری تیم فوتبال فرانسه نداشت طی سخنان به تمسخر ژوزه مورنیو، سرمربی تیم چلسی پرداخته است، وی با کنایه به شغل اول مورینیو که زمانی در باشگاه بارسلونا مترجم بابی رابسون بود نوشت؛ مشکل مترجم ها همین است، زمانی فرا می رسد که آنان فکر می کنند خودشان می توانند به جای متن اصلی بنویسند!
 
 لازم به ذکر است، مورنیو پس از کار ترجمه نزد بابی رابسون،‌خود کار مربیگری را آغاز کرد و اولین تجربه خود به عنوان مربی را با تیم پورتو پشت سر گذاشت، پس از آن مورینیو هدایت تیم‌های بزرگی را بر عهده گرفته و به افتخارات زیادی رسید.
 
خوشحالی آقای خاص را پیروزی مقابل شروسبری
 
 پیروزی 2 بر یک چلسی مقابل تیم  ناآشنای شروسبری در چهارچوب بازیهای جام  اتحادیه انگلیس هم موجب خوشحالی ژوزه مورنیو شد.
 
وی در پایان بازی گفت: در ورزشگاهی بازی کردیم که به طور معمول تیمهای لیگ برتری امکان حضور در آن را پیدا نمی کنند، فکر می کنم حضور در کنار تیم های غیر مطرح ورزشگاه های‌ آنان و همچنین توجه به هواداران این تیمها از جمله مسئولیتهای بازیکنان صاحب نام در تیمهای بزرگ است، وقتی پا به ورزشگاه شهر شروسبری  گذاشتم احساس بسیار راحت و صمیمی به من دست داد، دیگر تصور نمی کردم با تیمی مملو از بازیکنان ستاره مشغول به بازی هستیم مانند هر بازی دیگری در هر سطحی که باشد، از پیروزی مقابل شروسبری هم خوشحال هستم، بازی زیبای دیوید دروگبا، فلیپ لوئیز، گری کهیل و اسکار من را تحت تاثیر قرار داد.
 
همچنین بازیکنان با تجربه ای مانند پیترچک و یا جان اوبی میکل می تواند الگوی خوبی برای بازیکنان جوان باشند زیرا آنان کمتر در بازیهای چلسی  حضور داشتند اما هر زمان از آنان استفاده کردم، اوج آمادگی خود را نشان دادند.
 
حضور کاستا مقابل کوئینز پارک رنجرز
 
 در حالیکه دیگو کاستا طی یک هفته اخیر به شدت با مشکلات متعدد مصدومیت دست به گربیان بود اما مورنیو امیدوار است مهاجم سابق اتلتیکو مادرید در بازی آینده آبی پوشان مقابل کیوپی آر حضور داشته باشد وی پس از صعود تیمش به  مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه گفت: انتظار داریم کاستا و رامیرس مقابل کیوپی آر مشکلی نداشته باشد.
 
چلسی به جمع مشتریان پیکه پیوست
 
علاقه ژوزه مورینیو به جرارد پیکه مدافع بارسلونا موجب شد باشگاه چلسی هم به جمع مشتریان این مدافع اسپانیایی بپیوندد در حالیکه منچستر یونایند برای به خدمت گرفتن پیکه 27ساله مبلغ 24 میلیون پوند پیشنهاد کرده است اما چلسی هم حاضر است در همین سطح برای انتقال پیکه به تیمش هزینه کند.
 
البته جرارد پیکه شخصا علاقه ای به ترک نیوکمپ ندارد اما اگر بارسلونا حاضر به تمدید قرار داد وی نشود چاره ای جز انتخاب یکی از پیشنهادات چلسی و یا یونایتد را ندارد.
 
پیکه گفت: اگر امکان داشته باشد ترجیح می دهم در بارسولنا بازنشسته شدم.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: دومنک ، مورینیو ، چلسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار