طوسی: ناهماهنگی اردوها قبل از مسابقات عامل باخت دو میدانی کاران بود

رکورد دار دوی سرعت کشورمان گفت: مسئولان فدراسیون نباید آغاز اردوها را به ماه قبل مسابقات موکول نمایند.

مریم طوسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان داشت: پس از بازگشت از مسابقه آسیایی اینچئون جهت حفظ آمادگی بدنی برای مسابقات پیش رو، تمرینات خود را آغاز نمودم و نزدیکترین مسابقه در بهمن ماه برگزار می گردد.
 
وی در خصوص بازی های آسیایی اظهار داشت: متاسفانه بیشتر اردوهای ما به چند ماه قبل از مسابقه موکول می شود که اصلا فایده ای ندارد و باید مسئولان برنامه ریزی های طولانی مدتی را برای آمادگی در نظر بگیرند.
 
طوسی افزود:فردی که مقام اول دوی 200 متر مسابقات آسیایی را کسب کرد در مسابقاتی قبل از فینال هم نرسیده بود اما با حمایت هایی که از ایشان شد از لحاظ اردو و بهترین مربی، مدال طلا را به دست آورد، البته فدراسیون را نمی توان مقصر دانست چرا که از نظر اقتصادی و بودجه در بحران قرار دارد.
 
رکورددار دوی 200متری سرعت گفت: برای پیشرفت دو و میدانی باید جهت حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا و المپیک ریو برنامه ریزی های دقیقی و کارآمد انجام شود و اردوهای برون مرزی و مسابقات زیادی برگزار گردد تا ما بتوانیم با افرادی که بهتر از ما یا همسطح خودمان هستند به رقابت بپردازیم تا از لحاظ جسمی و روانی به آمادگی کامل برسیم.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: دو و میدانی ، طوسی ، سرعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار