توقیف جسد شهید فلسطینی در بیت‌المقدس/یورش شماری از شهر‌ک‌نشینان به مسجدالاقصی

رژیم صهیونیستی جسد شهید فلسطینی را که امروز در یورش نظامیان این رژیم به خانه‌اش در شهر بیت المقدس کشته شده بود، توقیف کردند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی الحدث، رژیم صهیونیستی جسد شهید فلسطینی را که امروز در یورش نظامیان این رژیم به خانه‌اش در شهر بیت المقدس کشته شده بود، توقیف کردند. 

نظامیان اسرائیلی به آمبولانس هلال احمر فلسطین اجازه ندادند جسد شهید معتز ابراهیم حجازی را از محله الثوری بیت المقدس منتقل کند. نظامیان اسرائیلی جسد این شهید را به مکان نامعلومی منتقل کردند. نظامیان اشغالگر همه اعضای خانواده حجازی را بازداشت کردند. 

محله الثوری بیت‌المقدس امروز شاهد درگیری بین جوانان فلسطینی و نظامیان اشغالگر بود. نیروهای اسرائیلی برای متفرق کردن جوانان فلسطینی گاز اشک آور به سوی آنها شلیک کردند. نظامیان اسرائیل ایست‌های بازرسی جدیدی را خیابان‌های بیت‌المقدس ایجاد کردند. 

مقامات اسرائیلی تاکید دارند تدابیر شدید امنیتی در بیت المقدس اتخاذ شده است. هزار نیروی پلیس اسرائیل فقط در بخش قدیمی قدس مستقر می‌شوند. 

نظامیان اسرائیلی به داخل بعضی از خانه‌ها در مسجد الاقصی گاز اشک آور شلیک کردند. نظامیان اشغالگر همچنین یک دستگاه خودروی فلسطینی ها را در منطقه الثوری بیت المقدس آتش زدند. 

در خبری دیگر از فلسطین؛ دهها شهرک‌نشين از جمله شماری از اعضای کنست اسرائيل به مسجد الاقصی يورش بردند.

رژیم صهیونیستی همچنین بازداشت اداری علیه شیخ حسن یوسف که قرار بود امروز آزاد شود را به مدت چهار ماه تمدید کرد.

شیخ حسن یوسف از برجسته‌ترین فرماندهان حماس در کرانه باختری به شمار می‌رود و تاکنون بیست سال از عمر خود را در داخل زندان‌های رژیم صهیونیستی سپری کرده است.


انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار