هامبورگ سرمربی بایرن را شگفت زده کرد/ معذرت خواهی رسمی از فرانک ریبری

گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ پس از پیروزی 3 بر یک مقابل هامبورگ گفت: تیم حریف ما را کاملاً غافلگیر کرد. از سوی دیگر باشگاه هامبورگ به دلیل اهانت یکی از هواداران به ریبری از مهاجم فرانسوی عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یورواسپرت،‌ بایرن مونیخ در دیدار جام حذفی DFB پوکال توانست با نتیجه 3 بر یک هامبورگ را شکست دهد اما گواردیولا اعتراف کرد بازی دشواری مقابل این تیم  داشتند.

بر اساس این گزارش، گواردیولا گفت: فشار بی امان هامبورگ بازیکنان بایرن را مجبور کرد در سطح بالاتری به فوتبال بپردازند و بیش از دیگر بازیها دوندگی داشته باشند.

در این دیدار رابرت لواندوفسکی زننده گل اول بایرن بود و پس از آن دیوید آلابا و فرانک ریبری هم برای باوارایی‌ها گلزنی کردند.

گواردیولا گفت: شاگردان ژوزف زینبائر موجب شدند ما در بالاترین سطح توان خود بازی کنیم. اعتراف می کنم این تیم ما را شگفت زده کرد. ما می‌دانستیم باید در این دیدار سریع باشیم و از همان دقایق ابتدایی بر روی حریف فشار وارد کنیم. برنامه تیم طبق قرار قبلی اجرا شد و نیمه اول را خوب شروع کردیم اما بازی در نیمه دوم بیشتر من را تحت تأثیر قرار داد.

به طور طبیعی اگر شما نیمه اول را با نتیجه 2 بر صفر پایان برده باشید، نیمه دوم را با فشار کمتری ادامه خواهید داد اما بازیکنان بایرن حتی در نیمه دوم هم دوندگی و تلاش خود را حفظ کردند.

رقابت‌های جام حذفی تا مارس سال 2015 ادامه خواهد داشت و حریف جدی بایرن در یک شانزدهم تیم بورسیا دورتموند خواهد بود.

معذرت خواهی از فرانک ریبری

در دقایق پایانی بازی یکی از هواداران هامبورگ وارد زمین شده و حرکاتی در جهت توهین به فرانک ریبری مهاجم فرانسوی بایرن انجام داد.
هر چند هوادار یاد شده توسط نیروهای امنیتی ورزشگاه باز داشت شد اما مقامات باشگاه هامبورگ طی بیانیه‌ای رسماً از فرانک ریبری عذرخواهی کردند.

انتقاد از نحوه رفتار گواردیولا

پس از زلاتان ابراهیموویچ و ساموئول اتوئو این بار ماریو مانژوکیچ مهاجم 28 ساله اتلتیکو مادرید به انتقاد از نحوه رفتار پپ گواردیولا پرداخت.

این مهاجم دو فصل را در بایرن مونیخ تحت مربیگری گواردیولا سپری کرد و فصل گذشته هم 26 گل برای باواریایی‌ها به ثمر رساند اما به دلیل بروز برخی مشکلات شخصی با گواردیولا تابستان امسال بایرن را به مقصد اتلتیکو ترک کرد.

وی پیش بینی کرد آنچه بر سر وی آمده در مورد رابرت لواندوفسکی هم تکرار خواهد شد. مانژوکیچ گفت: رفتار به دور از ادب گواردیولا موجب شد من از بایرن بروم.

درست است که او مربی موفقی است اما رفتار خوبی با بازیکنان ندارد. هیچ بعید نیست لواندوفسکی هم به همین دلایل بایرن را ترک نکند. ممکن است او هم به من در اتلتیکو مادرید بپیوندد.

انتهای پیام/


برچسب ها: دقایق ، رقابت ، ریبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار