رادیو و تلویزیون در هفته‌ای که گذشت؛

اهدا پرچم بارگاه ملکوتی امام حسین (ع) به مهدی فرجی

پرچم بارگاه ملکوتی امام حسین (ع) توسط حسین عبدالمیرالاسلامی معاون بین‌الملل تولیت حرم مطهر به مهدی فرجی مدیرشبکه یک سیما اهدا شد.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در این هفته رادیو و تلویزیون با رویدادهای مختلفی همراه بود.

بنابراین گزارش؛ مهمترین رویداد این هفته رادیو و تلویزیون اهدا پرچم بارگاه ملکوتی امام حسین (ع) به برنامه آفتاب شرقی بود. حسین عبدالمیر الاسلامی معاون بین الملل تولیت حرم مطهر پرچم بارگاه ملکوتی امام حسین (ع) را به مهدی فرجی مدیر شبکه یک سیما اهدا کرد.پرچم بارگاه ملکوتی امام حسین (ع) در استودیو پخش برنامه آفتاب شرقی قرار دارد.

همزمان با فرا رسیدن ماه محرم شبکه های صدا و سیما ویژه برنامه های عزاداری را برای این ماه تدارک دیدند.

اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس با حضور در جام جم ضمن دیدار با رییس رسانه ملی از تجهیزات، فناوری‌ها و توانایی‌های رادیویی و تلویزیونی سازمان صدا و سیما بازدید کردند.

نشست خبری مشترکی با حضور رییس شورای عالی ورزش صدا و سیما با حضور روسای باشگاه‌ها و مسئولان فدراسیون فوتبال برگزار شد.

سی و نهمین نشست "افق رسانه" با حضور معاونان و مدیران صدا و سیما برگزار و در این نشست  از عملکرد 10 ساله این رسانه  در کتاب "راوی صادق" و مستندات 13گانه رونمایی شد.

در حاشیه این نشست از پایگاه جامع عکس صدا و سیمای جمهوری اسلامی به منظور جمع‌آوری و ارائه تمامی تصاویر مرتبط با حوزه رسانه ملی راه‌اندازی شد؛ در این باشگاه تاکنون 150 هزار قطعه عکس در 5 هزار عنوان رویدادهای مختلف رسانه ملی به شکل دیجیتال بارگذاری شده است این پایگاه با آدرس www.prp.irib.ir قابل دسترسی است.

دیگر رویداد این هفته؛ مجید زین‌العابدین مدیر شبکه سه سیما از عوامل و بازیگران مجموعه تلویزیونی "دردسرهای عظیم" که تابستان سال جاری از این شبکه روی آنتن رفت تقدیر کرد، در این مراسم حسن تقدس‌نژاد معاون مالی، ‌سیدزاده مدیرکل رفاه سازمان صدا و سیما و جمعی از مدیران شبکه سه سیما حضور داشتند.

شبکه بازار مصادف با دومین روز ماه محرم آیین تشییع و تدفین شهدای گمنام را در بازار تهران به صورت زنده و مستقیم پوشش تصویری داد.

صدا و سیمای ایران درهشتمین جشنواره بین‌المللی الغدیر نجف با کسب سه عنوان برتر جایزه گرفت این جشنواره رسانه‌ای با شعار " به وسیله رسانه تروریست ها را نابود کنیم" به مدت سه روز در نجف اشرف برگزار شد.

انیمیشن سه بعدی "افسانه شهر قالی"  نماهنگ برای کودکان "پر از آسمان" و برنامه "آفاق" از شبکه کوثر جوایزی را به خود اختصاص دادند.

مستند جان مرجان که پیشتر به عنوان تنها اثر ایرانی در حافظه جهانی یونسکو ثبت شده بود در مراسمی با حضور سید رضا صالحی رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران و رییس کمیته ملی حافظه جهانی تقدیر شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: حسین ، مهدی ، فرجی ، بارگاه ، ملکوت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.