سام قریبیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

بالاخره پس از 30سال به آرزویم رسیدم/ در 360 درجه یک سوپرایز داریم

کارگردان فیلم "360 درجه" گفت: پس از 30 سال به آرزوی خودم که کارگردانی بود رسیدم.

سام قریبیان کارگردان در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص ساخت اثر خود با نام "360 درجه" گفت: رشته وعلاقه اصلی من کارگردانی است ولی دست بر قضا به دلیل انجام کارهای دیگر فرصت کارگردانی را به من نداد تا امسال که خوشبختانه توانستم برای اولین فیلم خود به عنوان کارگردان، پروانه ساخت بگیریم و بالاخره به آن کاری که شاید در طول 30 سال گذشته آرزوی انجامش را داشتم، رسیدم؛ البته اینکه چقدر می‌توانم در سینما موفق باشم را باید منتقدان و تماشاگران تصمیم بگیرند.

وی در خصوص شکل‌گیری ایده‌ اولیه این فیلم سینمایی عنوان کرد: ایده اولیه فیلم به ذهن خودم رسید، برعکس فیلم سینمایی "گناهکاران" که فیلمنامه اثر از یک منبع واقعه‌ای گرفته شده که تغییراتی را روی آن انجام دادم.

قریبیان ادامه داد: قصه 360 کاملا زایده‌ تخیل خودم است، قصه عجیب و غریبی هم ندارد، یک داستان قهرمان محور اجتماعی که در بستر جامعه اتفاق می‌افتد.

بازیگر "خط ویژه" بیان کرد: نویسندگی و کارگردانی این فیلم را خودم انجام می‌دهم و بقیه دوستان هم لطف داشتند و در این اثر با من همکاری می‌کنند.

وی تصریح کرد: اسم فیلم با عنوان "360 درجه" بی‌ربط به قصه فیلم نیست و کاملا به محتوای کلی اثر ارتباط دارد. همچنین بازیگران خوبی چون میترا حجار، بهاره‌ رهنما، پریناز ایزدیار، میلاد کی‌مرام، امیر آقایی، رضا رویگری، حبیب اسماعیلی، ناصر آقایی، علیرضا محمدی و بابک کریمی در آن حضور دارند. ما در این کار یک سوپرایز داریم که مسعود فروتن بعد از 40 سال کارگردانی به عنوان بازیگر در این اثر ما را همراهی می کند.

قریبیان در خصوص جایگاه این اثر در سی و سومین جشنواره فیلم فجر و استقبال از آن اظهار داشت: من درباره این مسئله نمی توانم اظهار نظر کنم اما تمام تلاش خودمان را انجام می‌دهیم که یک فیلم آبرومند و پر انرژی برای مخاطب بسازیم.

وی در این باره افزود: موفقیت در جشنواره بستگی به سلیقه منتخبان جشنواره و رقبای دیگر دارد.
وی ادامه داد: 35 روز دیگر از فیلم‌برداری این اثر باقی مانده و اکثر لوکیشن‌ها را در تهران فیلمبرداری خواهیم کرد و تنها در اطراف تهران فیلمبرداری می‌شود.

بازیگر گناهکاران بیان کرد: شش مورد از لوکیشن‌های اصل خود را در یک سوله به صورت دکور آماه کردیم که فضاهای داخلی خود را در آن سوله‌ها می‌گیریم.

وی در خصوص بازدید "محمد احسانی"، مدیر کل نظارت و ارزشیابی از پشت صحنه فیلم‌های سینمایی در حال تولید و همچنین اثر خود اظهار داشت: این نوع بازدیدها بسیار خوب است. وی علاوه بر این بازدید یک لطف دیگر نسبت به فیلم‌ اولی‌ها داشت که آن هم این بود که قبل از شروع فیلمبرداری ما خدمتشان رسیدیم و یک جلسه‌ حضوری در سازمان سینمایی با وی داشتیم و آنجا به من قوت قلب داد با حضور در پشت صحنه ما احساس حمایت شدن پیدا کردیم و گمان نمی‌کنم کسی از حمایت شدن بدش بیاید.

قریبیان در خصوص همکاری با پدرش خاطر نشان کرد: من و پدرم در کار با هم، دو همکار با سلیقه‌های مشترک هستیم و من از همکاری با وی لذت می‌برم و متقابلا پدرم نیز خوشحال است، در غیر این صورت با من همکاری نمی کرد.

گفتنی است؛ فیلم سینمایی "360 درجه" به کارگردانی "سام قریبیان" و تهیه ‌کنندگی "فرامرز قریبیان" در سوله بوستان ولایت در حال فیلمبرداری است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.