آغاز جلسه هیئت رئیسه سازمان لیگ فدراسیون فوتبال/کفاشیان آمد

اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ فدراسیون فوتبال امروز جلسه‌ای را درباره مشکلاتی که پیرامون فدراسیون بوجود آمده است تشکیل داده‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، سازمان لیگ فدراسیون فوتبال کشورمان این روزها درگیر مشکلات بسیاری است از جمله مسائل مالی، نامه‌هایی که برای برکناری نبی و آیت‌الهی نوشته شده و ... به همین منظور اعضای هیئت رئیسه این فدراسیون جلسه‌ای را تشکیل دادند تا شاید مسائل پیش آمده را تا حدی حل و فصل کنند.

*جلسه ساعت 9:30 صبح در محل فدراسیون فوتبال آغاز شد.

* کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در این جلسه حضور دارد.

* از ورود دوربین‌ها و خبرنگاران به جلسه جلوگیری شده است.

*مهدی تاج رئیس سازمان لیگ فوتبال ساعت 12 وارد جلسه شد.

**عابدینی: از من خواستند جانشین نبی شوم/من ریاست را نپذیرفتم، دبیری را که اصلا قبول نمی‌کنم

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال گفت: برخی از دوستان پیشنهاد دادند جانشین دبیرکل فدراسیون فوتبال شوم اما من این پست را نپذیرفتم.

امیر عابدینی اظهار داشت: در گذشته به بنده حتی ریاست فدراسیون را هم گفتند اما من نپذیرفتم و پست‌های کوچکتر را که اصلا قبول نخواهم کرد.

وی ادامه داد: متأسفانه فوتبال ما در حال حاضر وضعیت مناسبی ندارد و حضور دلال‌ها، رمال‌ها و ... را بنده به عینه دیده‌ام حتی به من گفتند باید به ما پول بدهی و مرا با پیامک تهدید کردند.

عابدینی افزود: در مورد سربازان و کارت‌ها معافیت جعلی باید بگویم در حیطه اختیارات من نیست که صحبت کنم یا تصمیم قضایی بگیرم.

وی در مورد پخش تلویزیونی فوتبال گفت: فوتبال نیازمند حق پخش تلویزیونی است و خوشبختانه این اواخر ضرغامی با ورزش و فوتبال تعامل خوبی دارد و امیدواریم این موضوع به خوبی حل شود.

**کفاشیان: مسابقات بین‌المللی از تلویزیون پخش می‌شود/پیشنهاد دادم یک شبکه مستقل برای فوتبال تأسیس شود

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: مذاکرات پیرامون پخش تلویزیونی بازی‌های فوتبال را کماکان ادامه می‌دهیم و پیشنهادهایی نیز در این باره داده‌ایم.

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: به هر حال می‌بایستی موضوع حق پخش تلویزیونی حل شود و فوتبال به نوعی از این حقوق بهره‌مند شود. البته هنوز در این باره کار خاصی انجام نشده است و من در جلساتی که داشتیم هم تأکید کردم که نمی‌خواهم نه فوتبال ضرر کند نه صدا و سیما. به همین دلیل پیشنهاد دادم یک شبکه مستقل برای فوتبال تأسیس شود تا به نوعی این مشکل نیز حل شود.

وی در مورد پخش مسابقات به صورت کانال‌های کارتی گفت: ما نمی‌خواهیم به هواداران و دوستداران فوتبال فشار وارد شود. به این شکل اگر فوتبال‌ها برای مردم خریدنی باشد هزینه بالایی خواهد داشت.

کفاشیان درباره باشگاه‌های فوتبال گفت: اگر ما یک فوتبال حرفه‌ای می‌خواهیم و توقع داریم باشگاه‌های ما حرفه‌ای باشند باید بودجه حرفه‌ای هزینه کنیم و پس از آن توقع فوتبال حرفه‌ای داشته باشیم.

وی گفت: در مسابقات خارج از تهران هم معتقدم اگر این دیدارها پخش نشود مشکلی بوجود نمی‌آید و مردم به ورزشگاه‌ها می‌روند و از نزدیک مسابقات را تماشا می‌کنند.

کفاشیان در مورد بازی دربی استقلال و پرسپولیس گفت: تصمیمی برای تغییر زمان این بازی نداریم و این موضوع باید بررسی شود اما در حال حاضر همان تاریخ قبلی مسابقه پا برجاست.

وی در مورد بازیکنان سرباز اظهار داشت: بازیکنان سرباز و باشگاه‌ها می‌بایستی طبق قانون نظام وظیفه عمل کنند کسانی که غیر از این قوانین عمل کنند. از حضور در تیم ملی منع می‌شوند و بقیه ماجرا مربوط به دستگاه‌های قضایی است و آنها باید در باره تصمیم بگیرند.

خبر در حال تکمیل است....
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار