تحويل بيش از 900 ميليون ليتر سوخت به ايرلاين ها

سوخت تحويلي به شرکتهاي هواپيمايي مسافربر ايراني و خارجي در 7 ماه امسال به حدود 913 ميليون ليتر رسيد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران،رئيس اداره کل سوختگيري هواپيمايي شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي ايران گفت، سوخت رساني بدون وقفه خطوط هواپيمايي با هدف جابجايي مطلوب مسافران به نقاط مختلف ايران و جهان را اولويتي مهم برشمرد و گفت: بر همين اساس، اين مرکز در بازه زماني ياد شده 912 ميليون و 876 هزار و 50 ليتر سوخت را به شرکتهاي هواپيمايي تحويل داده است.

وي افزايش تحويل سوخت به شرکتهاي هواپيمايي را در 7 ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال، 74 ميليون و 9 هزارليتر اعلام کرد.
 
افزايش 8 ميليون ليتري سوخت رساني در مهر امسال

هرندي درباره تحويل سوخت به شرکتهاي هواپيمايي در مهر امسال، گفت: 127 ميليون و 796 هزار و 170 ليتر از مجموع سوخت تحويلي به شرکتهاي هواپيمايي مسافر بر مربوط به مهر است.

رئيس اداه کل سوختگيري هواپيمايي شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي ايران اظهار کرد: با تحويل اين ميزان سوخت به ايرلاينها، 16 هزار و 953 فروند هواپيماي مسافربر ايراني و خارجي، جابجايي مسافر را انجام داده اند.

وي افزايش تحويل سوخت به شرکتهاي هواپيمايي را در مهر امسال نسبت به مدت مشابه پارسال، 7 ميليون و 903 هزار و 610 ليتر اعلام کرد.

به گفته هرندي در مهر پارسال، مقدار سوخت تحويلي به خطوط هواپيمايي مسافربر، 119 ميليون و 892 هزار و 560 ليتر بوده که با آن 16 هزار و 398 پرواز انجام شده است.

در ميان شرکتهاي هواپيمايي مسافر بر داخلي، "ايران اير" بيشترين سوخت را دريافت کرده است.
بطور ميانگين نزديک به 10 درصد از مجموع سوخت تحويلي به هواپيماهاي مسافربر در نيمه نخست امسال، به شرکتهاي هواپيمايي مسافر بر خارجي مربوط مي شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: هوا ، سوخت ، نفت ، پخش ، مسافر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار