عذرخواهی پدیده پرسپولیس از سوی درخشان پذیرفته نشد

مهاجم جوان پرسپولیس با غضب سرمربی مواجه شده و بعید است تا نیم فصل به او بازی برسد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،ماجرای اعتراض محمد عباس زاده به تعویض خود در بازی با کارگر بنه گز حالا در فوتبال ایران از کفر ابلیس هم مشهورتر شده است!

 

پس از آن اتفاق سرمربی پرسپولیس حسابی برآشفت و او را به نیمکت ذخیره ها تبعید کرد و حتی در بازی حساس جام حذفی مقابل راه آهن نیز حاضر نشد از عباس زاده استفاده کند.

 

در همین راستا شنیدیم این بازیکن جوان به تازگی نزد حمید درخشان رفته و پس از عذرخواهی فراوان از سرمربی پرسپولیس خواسته که او را ببخشد اما ظاهرا درخشان خیلی پدیده را تحویل نگرفته است.

 

به نظر ما حق با درخشان است. اگر قرار باشد سرمربی پرسپولیس از کنار این قبیل حواشی و اعتراضات بگذرد شاید عواقب بدتری در انتظار پرسپولیس باشد.

 

او که به دلیل کمبود بازیکن در پرسپولیس کمی با سایر بازیکنان مماشات کرده این مرتبه تصمیم گرفته به طور جدی با عباس زاده جوان برخورد کند و بعید هم می دانیم طی دو هفته پایانی نیم فصل اول لیگ چهاردهم باز هم به پدیده فصل گذشته بازی برسد.

 

بی تردید این برخورد می تواند درس خوبی برای خود عباس زاده هم باشد که سال گذشته از شهرستان به تهران آمد و آن روزها در نهایت سادگی، خوب هم گل می زد و در فصل جاری از اصلش دور شده و با ورود به حاشیه نتوانسته در حد و اندازه خود ظاهر شود و شاید این برخورد او را به خود بیاورد.

رادنیوز

109

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار