در آستانه هشتمین دوره لیگ برتر ووشو؛

مربی تیم ساندا دانشگاه آزاد: جایگاه دانشگاه آزاد را در لیگ ارتقا می دهیم

شیرآقایی گفت: با جمع آوری بهترین ها سعی در ارتقا جایگاه دانشگاه آزاد در لیگ برتر ووشو امسال داریم.

کیوان شیرآقایی مربی تیم ساندا دانشگاه آزاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: علاوه بر اینکه ملی پوشان خوبی در ترکیب تیم ساندا وتالو دانشگاه آزاد داریم بهترین های مسابقات قهرمانی دانشجویان را نیز جذب کردیم و طبق برنامه ریزی های که کردیم تمامی ووشوکاران در اوزان خودشان مدعی هستند.

وی افزود: با توجه به انصراف تیم پرشین از لیگ امسال ،سعی کردیم از حداکثر پتانسیلاین تیم در ترکیب دانشگاه آزاد استفاده کنیم که از آنجاییکه تعدادی از ملی پوشان به تیم پارس جنوبی پیوستند ما در واقع توانستیم با حداقل امکانات بهترین هارا جمع آوری کنیم.در کل تیم بسیار خوبی داریم و امیدوارم که بتوانیم تیم دانشگاه آزاد را از جایگاه سوم در دور قبل ارتقا بدهیم.

شیر آقایی در خصوص بازی مقابل تیم عمران اریکه در هفته دوم لیگ برتر گفت:با توجه به اینکه این تیم تازه به لیگ وارد شده است،شناخت زیادی از آنان نداریم البته به طور حتم همانند سایر تیم های تازه وارد با انگیزه بالایی در لیگ حضور پیدا کردند اما بازهم پیش بینی می شود که رقابت ساده ای مقابل این تیم خواهیم داشت.

وی در پایان خاطر نشان کرد:برای آمادگی در لیگ امسال با توجه به اینکه هفته اول به قرعه استراحت خوردیم از یکشنبه 4 آبان تمرینات خود را آغاز کردیم و همگی بچه ها در شرایط خوبی هستند.

گفتنی است : هفته اول و دوم هشتمین دوره لیگ برتر ووشو فردا پنجشنبه 8 آبان در آکادمی ووشو برگزار می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار