تقدیر از شهروندان نمونه درامر تفکیک پسماندهای خشک در منطقه یک

رئیس اداره بازیافت منطقه یک گفت:‌شهروندان نمونه در زمینه تفکیک پسماندهای خشک از مبدا که با اداره بازیافت منطقه یک ناحیه 3 همکاری داشتند امروز مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

 مهدی جمشیدیان رئیس اداره بازیافت منطقه یک در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت:‌امروز از شهروندان نمونه در خصوص تفکیک پسماندهای خشک از مبدا در محل شهرسازی ناحیه 3تقدیر می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در این برنامه که با حضور رئیس اداره بازیافت منطقه، شهردار ناحیه و کارشناس بازیافت ناحیه سه و با حضور شهروندان نمونه برگزار می‌شود، رئیس اداره بازیافت ضمن توضیحات لازم درباره مزایای تفکیک در مبدا در جهت حفظ محیط زیست از شهروندان تقدیر می کنند و شهردار ناحیه در ادامه مراسم از زحمات شهروندان تشکر و قدر دانی می‌کند و به آنان جوایزی به رسم یادبود اهدا می‌شود.

*برگزاری کلاس آموزشی تفکیک پسماندهای خشک از مبدا در ناحیه 9

جمشیدیان در ادامه گفت:‌یک دوره کلاس آموزش و پرورش بازیافت و تفکیک پسماندهای خشک از مبدا برای بانوان محله ازگل درناحیه 9برگزار می‌شود.

وی بیان کرد:‌ کلاس آ‌موزشی با محوریت تفکیک پسماندهای خشک از مبدا به منظور آشنایی بانوان محله ازگل با مقوله بازیافت مواد وانواع پسماندهای خشک در سرای محله ازگل ناحیه 9برگزار می‌شود.

رئیس اداره بازیافت منطقه یک خاطر نشان کرد: در این برنامه علاوه بر توضیحات لازم درباره پسماندهای خشک ونحوه تفکیک آن‌ها در بین شرکت کنندگان کیسه‌های پارچه‌ای و بروشورهای آموزشی و اطلاع رسانی نیز توزیع می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: تقدیر ، پسماند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار