بازدید شش هیئت تجاری خارجی ازنمایشگاه بین المللی صنعت دام و طیورتهران

همزمان با سومین روز از برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام، طیور، فرآورده‌های لبنی و صنایع وابسته (بزرگترین نمايشگاه دام و طیور منطقه خاورمیانه)، شش هیئت تجاری ، بازرگانی و سرمایه گذاری خارجی از این نمایشگاه بازدید کردند .

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛به نقل از سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام، طیور، فرآورده‌های لبنی و صنایع وابسته ؛ طی سه روز گذشته هیئت های بازرگانی ، تجاری و سرمایه گذاری کشورهای آلمان، هلند ، ترکیه، عراق، افغانستان و کویت با حضوردر محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از سالن ها و غرفه های نمایشگاهی ، بازدید کردند.

 این هیئت های خارجی در حاشیه بازدید از نمایشگاه، با تولید کنندگان، تجار، بازرگانان و انجمن های تولیدی صنايع دام و طیور وفرآروده های لبنی کشورمان گفت وگو کردند و وارد مذاکرات تجاری شدند. 

در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام، طیور، فرآورده‌های لبنی و صنایع وابسته ، بیش از 400 شرکت داخلی و خارجی حضور و مشارکت دارند که از این تعداد 65 شرکت خارجی هستند. گفتنی است سال گذشته در این نمایشگاه تنها 5 کشور خارجی حضور داشت.

 در این نمایشگاه علاوه بر شرکت های داخلی، شرکت ها و نمایندگی های 21 کشورآلمان، ایتالیا، هلند، سوئیس، فرانسه، اسپانیا، لهستان، دانمارک ، بلژیک، کانادا، آمریکا ، استرالیا، کره جنوبی، مالزی، چین، روسیه ، ترکیه ، تایوان ، مصر، سوریه و اوکراین؛ جدیدترین صنایع ، تجهیزات و خدمات صنعت دام ، طیور و فرآوردهای لبنی خود را به نمایش گذاشته اند.
  
 این نمایشگاه امسال با استقبال چشمگیر کشورهای خارجی از آسیا،اروپا و آمریکا مواجه شده و مشارکت کنندگان خارجی آن نسبت به سال گذشته 300 درصد افزایش یافته است.

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دام، طیور، فرآورده‌های لبنی و صنایع وابسته در فضائی بالغ بر 25 هزار متر مربع، برپاست که از نظر متراژ زیر پوشش هم امسال نسبت به سال گذشته حدود 5 هزار متر مربع  افزایش فضای نمایشگاهی وجود دارد.

شرکت کنندگان در این نمايشگاه در سه زیر گروه؛ تجهيزات مورد نياز صنايع دامپروري و مکمل هاي خوراکي، دامپزشکي و واکسن هاي دامي، دارو و مکمل هل های غذائی و صنايع، فرآورده ها و تولیدات لبني  انواع خوراک دام و مکمل، ماشین آلات و تجهیزات ، داروهای دامپزشکی و ضد عفونی کننده ها ، مکمل ها و افزودنی های خوراک دام و طیور، تجهیزات و لوازم مرغداری ، تجهیزات و ماشین آلات دامپروری ، تجهیزات گرمایشی و سرمایشی؛ جدیدترین و نوین ترین تجهیزات ، صنایع ، دستگاهها و خدمات خود را  ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار  داده اند.
 
معرفی دستاوردها ، ظرفیت ها و توانمندیهای شرکت ها ، نهادها و سازمان های داخلی، انتقال دانش، تکنولوژی و تجربیات ، آشنائی با الگوهای موفق جهانی در عرصه دام و طیور و فرآوردهای لبنی، فراهم نمودن زمینه های لازم برای سرمایه گذاری شرکت های داخلی و خارجی و کار آفرینی و اشتغال پایدار ؛ مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است. 

انتهای پیام/

برچسب ها: نمایشگاه ، دام ، طیور ، غرفه ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار