کرمانشاه؛

قاتل خاموش ۵ نفر را در کرمانشاه به کام مرگ کشاند

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه گفت: در شش ماهه امسال ۵ نفر بر اثر خفگی با گاز مونوکسید کربن در کرمانشاه فوت شده‌اند که این آمار نسبت به سال گذشته ۳۷ درصد افزایش داشته است.

به گزارش گروه استان‌هاي باشگاه خبرنگاران آرش سالاری اظهار کرد: در 6 ماهه نخست امسال از 10 هزار و 301 نفر مراجعه‌کننده به پزشکی قانونی 7 هزار و 349 نفر مرد و 2 هزار و 952 نفر زن بوده‌اند که این آمار نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش چشمگیری نداشته است.
 
مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه پیرامون تعداد تصادفات جرحی بیان کرد: در 6 ماهه  نخست امسال 3 هزار و 708 مرد و یک هزار و 562 زن دچار تصادفی جرحی به پزشکی قانونی مراجعه کرده‌اند که در مقایسه با دوره زمانی سال گذشته 14 درصد کاهش یافته است.
 
سالاری با اشاره به اینکه امسال تعداد حوادث کار افزایش اندکی داشته و در مجموع 386 نفر بر اثر حوادث کار مجروح شده‌اند گفت: امسال در قتل با سلاح سرد 3 زن و 7 مرد به قتل رسیده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 23 درصد کاهش داشته است.
 
وی با بیان اینکه 317 نفر به دلیل تصادف فوت کرده‌‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 5 درصد کاهش یافته است افزود: در این مدت 5 نفر بر اثر خفگی ناشی از گاز مونوکسید کربن جان باخته‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 37 درصد کاهش داشته است.
 
مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه 12 نفر بر اثر استعمال قرص برنج در استان مسموم شده‌اند که نسبت به سال گذشته 33 درصد افزایش داشته عنوان کرد: امسال 62 نفر شامل 35 زن و 27 مرد در استان دچار سوختگی شده‌اند که 4 مورد آن بر اثر حوادث کار بوده‌‌ و در مجموع آمار سوختگی نسبت به سال گذشته 21 درصد کاهش یافته است.
 
سالاری آمار تعداد غرق‌شدگی در استان کرمانشاه را یازده نفر عنوان کرد و پیرامون برق گرفتگی گفت: امسال 9 نفر در استان دچار برق گرفتگی شده‌اند که نسبت به آمار سال گذشته 13 درصد رشد داشته است.
 
وی با اشاره به اینکه امسال یک هزار و 50 جسد شامل 257 زن و 793 مرد به پزشکی قانونی ارجاع داده شده‌ که در مقایسه با سال گذشته افزایش چشمگیری نداشته است افزود: از تعداد 21 پروند‌ه قصور پزشکی 7 مورد محکوم و 14 مورد تبرئه شده‌اند که نسبت به سال گذشته 16 درصد کاهش داشته است.
 
انتهای پیام/ز
منبع:تسنيم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.