عصبانیت فرگوسن از انتقادها؛

فرگی مویس را نصیحت کرده بود

سرالکس فرگوسن از این که گفته می‌شود وی در شرایط بدی منچستریونایتد را به دست مویس سپرده بسیار عصبانی است. وی همچنین گفت بارها مویس را نصیحت کردم مایک فلان را نزد خود نگه دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، الکس فرگوسن، سرمربی سابق منچستریونایتد بارها به دلیل  اعلام بازنشستگی و انتخاب دیوید مویس به عنوان جانشین خود مورد انتقاد قرار گرفته بود.
 
پس از آن که گفته شد فرگوسن تیمی ناکارآمد و پا به سن گذاشته را تحویل مویس داده وی به شدت عصبانی شد و اظهار داشت: این یک توهین آشکار به من و بازیکنان تیم است در آن زمان که یونایتد را ترک کردم چلسی دارای 7 بازیکن بالای 30 سال بود اما هیچ کس در مورد سن و سال بالای بازیکنان این تیم حرفی نمی‌زد.
 
خیلی راحت می‌توانم در این مورد از خود دفاع کنم زیرا آمار و ارقام به خوبی نشان دهنده وضعیت مطلوب یونایتد در آن دوران است.
 
*** نصیحت فرگوسن به مویس
 
سرالکس فرگوسن در ادامه گفت: فقط یک نصیحت برای مویس داشتم و آن را بارها برای وی تکرار کردم اما متاسفانه او به نصیحت من گوش نداد.
 
از مویس خواستم مایک فلان را به عنوان کمک مربی در تیم نگه دارد. اما او به محض ورود در اولدترافورد، عذر مایک فلان را و رنه مولنستین دو کمک مربی با سابقه را خواست و دستیاران خود را به باشگاه آورد. اما این کار اشتباه بود و مویس باید حداقل فلان را د راولدترافورد نگه می‌داشت تا از تجربیات وی بهره ببرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار