گرگان ؛

تجمع سراسری "لبیک یا حسین" در گلستان برگزار شد

مدیرکل اوقاف وامور خیریه گلستان گفت: تجمع سراسری "لبیک یاحسین" همزمان با سالروز ورود کاروان سید الشهدا (ع) به سرزمین کربلا در حرم مطهر حضرت امامزاده عبدالله (ع) گرگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گرگان، در این تجمع که در استان های مختلف کشور و همچنین تمام شهرهای استان گلستان با حضور گسترده دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت و عزادارن حسینی برگزار شد، شرکت کنندگان با سردادن ندای لبیک یا حسین ضمن تجدید بیعت با آرمان های بزرگ قیام امام حسین(ع)، عشق و ارادت خود را به سیدالشهدا (ع) ابراز کردند.

حجت‌الاسلام رئوف نژاد افزود: ماه محرم مغتنم ترین فرصت برای ترویج فرهنگ عاشورا در جامعه و نهادینه کردن آن در بین نوجوانان و جوانان است، چرا که ارزش های قیام عاشورا و اسلام ناب محمدی (ص) باید بیش از پیش در جامعه تبیین شود.
وی در این مراسم با تأکید بر لزوم شناخت امام زمان(عج)، اظهار کرد: اصحاب امام حسین(ع) در این زمینه درس بزرگی به دنیای اسلام دادند.

حجت‌الاسلام رئوف نژاد با بیان اینکه لازمه معرفت، عمل صحیح است، افزود: لازمه انجام اعمال صحیح نیز معرفت بوده و باید به این نکته توجه داشت که انبیاء پیش از اینکه از افراد جامعه انتظاری داشته باشند سطح آگاهی مردم را بالا می‌برند.

مدیرکل اوقاف وامور خیریه گلستان با تأکید بر اینکه تمام تخلفات از بی‌معرفتی است، خاطرنشان کرد: اولیاء الهی سرخط بندگی خدا هستند و در رأس بندگی خدا قرار دارند.

در پایان این مراسم طوماری در راستای بیعت دوباره با حضرت امام حسین(ع) قرائت ‌شد و مردم آن را امضا کردند.

انتهاي پيام/ش/ن

برچسب ها: گلستان ، تجمع ، لبیک ، حسین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.