واکسیناسیون و افزایش سطح ایمنی در سالمندان و معلولان

همه سالمندان و معلولان آسايشگاه خیریه کهریزک با دريافت واكسن آنفلوآنزا در مقابل بيماري ام اس ایمن خواهند شد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، فريبرز بختياري معاون سلامت و توانبخشي آسايشگاه خیریه کهریزک گفت: واكسيناسيون سالمندان ، معلولان و بيماران مبتلا به ام اس ساكن آسايشگاه خیریه کهریزک ، زير نظر مسئول بهداشت و همكاري مسئولان بخشهاي این مجموعه آغاز شد . در اين مرحله از واكسيناسيون ، همه مددجويان تحت پوشش با دريافت يك دوز واكسن آنفلوآنزا در مقابل اين بيماري ايمن مي شوند .

معاون سلامت و توانبخشي آسايشگاه خیریه کهریزک، با اشاره به اینکه واكسيناسيون مددجويان به دليل ضعف ايمني و انواع بيماريهاي قلبي – عروقي و ريوي ساکنان آسایشگاه اهمیت ویژه ای دارد گفت : در بين سالمندان و معلولان ، ابتلا به آنفلوآنزا مي تواند در تشديد بيماريها اثر گذار بوده و حتي منجر به مرگ و ميرآنها  شود .

وي يادآور شد: همواره سازمانها و ارگانهاي مختلف با آگاهی به اينكه جامعه هدف ما در آسايشگاه نياز مبرم به دريافت انواع خدمات درماني و پيشگيرانه دارند ، ما را در انجام اين مهم ياري مي رسانند .
 
بختياري خاطر نشان کرد: در حال حاضر بيش از 600 نفر از كاركنان آسايشگاه در ارتباط مستقيم با مددجويان در بخشها هستند كه هر يك از آنها ممكن است با ابتلا به اين ويروس و انتقال آن به مددجويان برای آنها خطری جدی ایجاد کنند ، كه اميدورام با همكاري اين سازمانها ، كاركنان را نيز واكسينه کرده و نقشي سازنده تر در ارتقاء سطح سلامت مددجويان ايفاء کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: واکسن ، کهریزک ، ایمنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار