محکومیت دخالت هوایی آمریکا در یمن از سوی انصارالله / ورود قبایل هم پیمان القاعده به شهر رداع در استان بیضاء یمن

ابومالک یوسف الفیشی از سران انصارالله در سخنانی، حمله پهپادهای آمریکایی به مواضع گروه انصارالشریعه یمن که موجب نقض حاکمیت یمن گردید را محکوم کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری "یمن ستریت"، ابومالک یوسف الفیشی از سران جنبش انصارالله با محکوم نمودن حمله شب گذشته پهپادهای آمریکایی به مواضع گروه انصار الشریعه و نقض حاکمیت یمن اعلام کرد که ما به عنوان ملت یمن اقدام به محاکمه هرکسی که نقض حاکمیت ما را بکند خواهیم کرد.

وی گفت: دخالت‌های آمریکا دخالتی کثیف بوده که قابل سکوت نیست و موضع انصارالله در این باره تغییر نخواهد کرد و ثابت خواهد ماند.

وی افزود: ما به شدت با نقض حاکمیت یمن توسط هواپیماهای آمریکا مخالفت می‌کنیم و مخالف هرگونه حمله هوایی از سوی آمریکا هستیم؛ حتی اگر این حملات علیه داعش باشد، چرا که ملت یمن، کمیته ها ، ارتش و نیروهای امنیتی قادر هستند که خود آنها را شکست دهند.

از سوی دیگر پایگاه خبری ارم نیوز از رسیدن حدود هزار نیروی مسلح از نیروهای قبایل هم پیمان القاعده برای کمک به نیروهای قبیله ای و القاعده در جنگ با نیروهای انصارالله به شهر رداع در استان بیضاء یمن خبر داد.

گفتنی است، طی روزهای گذشته درگیری‌های شدیدی میان نیروهای انصارالشریعه شاخه القاعده در یمن و نیروهای قبایل هم پیمان القاعده، با نیروهای انصارالله در گرفته است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار