"مقصر" برای شبکه تهران کلید خورد

اپیزود "مقصر" به کارگردانی نوید میهن دوست و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان ازمجموعه "شاید برای شما هم اتفاق بیفتد" گروه فیلم و سریال شبکه تهران کلید خورد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه تهران، این اپیزود به نویسندگی مصطفی زندی نگارش شده است و  داستان آن  درباره دو برادر به نام های بردیا و کیان است  که هر یک، در مقطعی‌ از زندگی‌شان، به دلایلی به راه خطا می‌روند. والدین‌شان، به موقع به داد کیان می‌رسند ولی بردیا در گیر و دار مشکلاتی‌ست که فقط و فقط پدرش را مقصر می‌داند و....
 
بنا براین گزارش، کرامت رودساز در نقش ناصر، حامد وحید در نقش بردیا،  فرزاد منهاجی در نقش کیان،  مریم سرمدی در نقش فریبا، سجاد دیرمینا در نقش میلاد، مصطفی هادی‌نژاد در نقش دکتر، پیمان صادقی آهویی در نقش دکتر، یوسف عزیزی در نقش سعیدو....  بازیگران این اپیزود هستند.
 
براساس این گزارش؛ سایر عوامل ساخت برنامه  تصویربردار: سیدمحسن حسینی، تدوینگر: روح‌الله هاشمی، صدابردار: ایمان آزاد، صداگذار: محمدعلی درگاهی، طراح صحنه و لباس: قاسم مربی، طراح چهره‌پردازی: خاطره خاشعی،عکاس: آزاده جعفری، مدیر تولید: محمدعلی محمودی،  دستیار 1 کارگردان و برنامه‌ریز: سپیده سپهری،دستیار 2 کارگردان: محمدرضا زمانی، منشی‌صحنه: سمیرا مسلمی، دستیار صحنه: امیرحسین حسینیان، دستیار لباس: ستاره رضایی، دستیار 1 تصویربردار: بابک ابرغانی،  دستیار صدا: فرانک کیـان، مجریان گریم: سینا خان‌کلانی و میترا گیوه‌چی، مدیر تدارکات: مجتبی بویاچی و مهدی روزبهانی.  
 
اپیزود "مقصر" ازمجموعه شاید برای شما هم اتفاق بیفتد گروه فیلم و سریال شبکه تهران کلید خورد.

در خلاصه داستان این اپیزود آمده است:  دو برادر به نام های بردیا و کیان  هر یک، در مقطعی‌ از زندگی‌شان، به دلایلی به راه خطا می‌روند. والدین‌شان، به موقع به داد کیان می‌رسند ، ولی بردیا در گیر و دار مشکلاتی‌ست که فقط و فقط پدرش را مقصر می‌داند و....


انتهای پیام/
برچسب ها: شبکه ، تهران ، مجموعه ، کارگردان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شیما
۱۵:۳۶ ۰۸ آبان ۱۳۹۳
من عاشق بازی های مریم سرمدی هستم توروخدا حتما بگید کی پخش می شه
آخرین اخبار