درخشان در نشست خبری پیش از بازی با راه‌آهن:

صادقیان آماده بازی نیست/ از سازمان لیگ می‌خواهم نگاه ملی به پرسپولیس داشته باشد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از سازمان لیگ درخواستی مبنی بر جذب بازیکن سایر تیم‌ها در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا کرده بودیم که مسئولان سازمان با درخواستمان موافقت کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران حمید درخشان، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل راه‌آهن در جام حذفی اظهار داشت: بدون شک مصاف با راه‌آهن بازی سختی است و ما می‌دانیم راه‌آهن خط دفاعی خوبی دارد ولی ما باید در این دیدار پیروز شویم و برای برد به زمین می‌رویم.

وی در ادامه افزود: هنوز نمی‌دانیم کجا باید بازی کنیم و محل دقیق بازی ما آزادی است یا تختی! اما طبق قرعه‌کشی و توافقی که حاصل کردیم هر تیمی که به عنوان میزبان تعیین شد بازی را در ورزشگاه آزادی برگزار کند.

درخشان در خصوص مصدوم یا محروم در تیمش گفت: ما یک تیم پر از مصدوم داریم و مجبوریم در این دیدار از جوانان استفاده کنیم شاید همین جوانان پشتوانه‌ای برای آینده پرسپولیس و فوتبال کشورمان باشند، البته از جمع مصدومان نوروزی و نوری هستند که به بازی می‌رسند؛ همچنین باید عنوان کنم با مدیریتی که داریم می‌توانیم به بهترین نحو استفاده لازم را ببریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه چرا پیام صادقیان روی نیمکت قرار دارد و وی در زمین حضور ندارد، تصریح کرد: به نظر من بازیکن بزرگ باید آماده باشد ولی پیام آماده نیست اما رفته رفته بهتر می‌شود و امیدواریم شرایط لازم را پیدا کند.

وی در ادامه عنوان کرد: من شخصا از سازمان لیگ درخواست کرده‌ام برای بازی‌های جام باشگاه‌های آسیا بتوانم از بازیکن سایر تیم‌ها استفاده کنیم که خوشبختانه سازمان لیگ هم موافقت کرد و امیدوارم نگاه ویژه‌ای به تیم ما داشته باشد که البته منظور من فقط پرسپولیس نیست بلکه این نگاه باید به سایر تیم‌های حاضر در جام باشگاه‌های آسیا باشد.

درخشان خاطرنشان کرد: امیدوارم که فردا بتوانیم شاهد یک بازی خوب باشیم و هواداران تیممان را شاد کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار