پخش 2 فیلم سینمایی به جای سریال از شبکه یک

فیلم سینمایی راه و آن شب بارانی امشب و فردا شب از شبکه یک پخش می شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه یک، با توجه به پایان سریال پازل شبکه یک تا جایگزین کردن سریال جدید ، پخش هرشبی فیلم سینمایی را در دستور کار قرار داده است.

بنابراین گزارش؛ فیلم سینمایی راه به کارگردانی کاوه سجادی حسینی و فیلم سینمایی آن شب بارانی به کارگردانی نادر مقدسی دو فیلم سینمایی هستند که امشب و فرداشب ساعت 22:20 از شبکه یک پخش می شوند.

براساس این گزارش؛ فیلم راه که بابک حمیدیان و بهناز جعفری در آن بازی کرده اند داستان پزشکی به نام زینب است که به همراه شوهرش که در یک کارخانه آجر پزی مهندس فنی است زندگی می کند، عده ای از پزشکان بهمراه  یک کاروان زیارتی عازم کربلا هستند و زینب مشتاقانه برای این سفر ثبت نام می کند اما اتفاقاتی برای او می افتد که داستان راه را می سازد.
 
گفتنی است ؛ فیلم سینمایی شب بارانی هم که یکشنبه شب ساعت 22:20 پخش می شود و آزاده شمس و محمد ساربان در آن بازی کرده اند درباره زنی روستایی به نام مهدخت است که شوهرش در اثر تصادف می میرد، مهدخت با پایمردی کارهای کشاورزی و زندگی را پیش می برد. از طرفی  محرم نزدیک است و اسماعیل نوحه خوان روستا اعلام می کند که نمی تواند امسال در روز عاشورا نوحه خوانی کند در پی این خبر،  مهدخت تصمیمم مهمی می گیرد و....


انتهای پیام/
برچسب ها: فیلم ، سریال ، شبکه ، یک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار