در مراسم تکریم و معارفه معاونت توسعه مدیریت و منابع اعلام شد

نقش حمایتی معاونت توسعه مدیریت و منابع، برای ایجاد آرامش در روند ارائه خدمات

دکتر صدرالسادات گفت: معاونت توسعه و مدیریت منابع به عنوان یک حوزه حمایتی، باید بستری آماده کند که سایر بخش های وزارتخانه با آرامش خاطر به وظایفشان عمل کنند.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛ مراسم تکریم و معارفه معاونت توسعه مدیریت و منابع امروز در ستاد مرکزی وزارت بهداشت برگزار شد. در این مراسم دکتر سید علی صدرالسادات، معاون جدید توسعه مدیریت و منابع ضمن اعلام این که نقش معاونت توسعه، پشتیبانی از منابع انسانی یک دستگاه است، گفت: حوزه پشتیبانی اگر به خوبی عمل نکند، حوزه‌های دیگر نیز دچار نقص و کاستی خواهند شد.

به گفته دکتر صدرالسادات، همچنان که باید به عنوان یک حوزه حمایتی، بستری آماده کنیم که ماموریت‌های وزارت بهداشت به خوبی دنبال شود، ضروری است شرایطی فراهم کنیم که سایر بخش های این وزارتخانه با آرامش خاطر به وظایف‌شان عمل کنند.

وی در ادامه ضمن تجلیل از خدمات ارزنده دکتر ایرج حریرچی در معاونت توسعه و مدیریت منابع، افزود: باید با برنامه ریزی، هدف مداری و پروژه مداری و پاسخگویی مناسب انجام وظیفه کنیم و برای سرمایه انسانی وزارت بهداشت که جزو مهمترین اهداف ماست، محیطی با نشاط را در دوره های میان مدت و بلند مدت، به ویژه در حوزه خدمات رفاهی ایجاد کنیم. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار