اصفهان؛

مسابقه سفینه‌النجاة در دارالمومنین کاشان برگزار می شود

مسابقه فرهنگی هنری سفینه النجاة همزمان با ماه محرم به همت فرهنگسرای معراج سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان برگزار می شود.

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان،در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان در کاشان گفت: این مسابقه می‌توانند آثار سه بخش عکس، فیلم با تلفن همراه و زیباترین خاطره در محرم با محورها و موضوعات نمادها و آئین‌های محرم، آسیب‌ها و انحرافات در عزاداری‌ها، ترویج نماز و فضائل اخلاقی، رعایت حقوق شهروندی، بهداشت فردی و اجتماعی، کودکان و نوجوانان در محرم، رفتارهای پرخطر(مواد مخدر و...) و شیوه زندگی سالم برگزار می شود.

مهدی نادعلی، با اشاره به اینکه علاقه مندان به شرکت در مسابقه فرهنگی هنری سفینه النجاة می توانند آثار خود را تا پایان ماه محرم به فرهنگسرای سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان معراج تحویل دهند.

وی، معرفی مصادیق فریضه فراموش شده امر به معروف و نهی از منکر به جامعه و تشویق و ایجاد انگیزه در هنرمندان برای تولید آثار فرهنگی و هنری با مفاهیم دینی و ارزشی را از جمله اهداف این مسابقه برشمرد.

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، اعلام فراخوان شرکت در این مسابقه به هیئت‌های مذهبی این شهرستان برای مشارکت در این مسابقه فرهنگی را یادآور شد: برپایی نمایشگاهی از آثار ارسالی به دبیرخانه مسابقه سفینه‌النجاة همزمان با اربعین حسینی از جمله برنامه‌های جنبی این مسابقه است.

نادعلی،در پایان برگزاری مراسم تجلیل از برگزیدگان بخش‌های مختلف این مسابقه همزمان با اربعین حسینی را خاطرنشان و تصریح کرد: کمک هزینه عتبات عالیات، مشهد مقدس و سایر هدایای ارزنده مالی و معنوی از جوایز مسابقه فرهنگی هنری سفینه النجاة است

انتهای پیام/ش/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.